Te låter gott
En liten fråga
miar70 skrev:Men vad SKREV jag
FORMULERA ska det stå, såklart! Ojojoj, om jag kunde lära mig att trycka på förhandsgranska nångång...miar70 skrev:GulleJannika, du vet då hur man ska forumela
![]()
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Hej! Tyvärr har vi lärt oss en läxa på Erics bekostnad (även om han var väldigt glad). Vi tog upp honom kl 24 och körde hem. Han var vaken hela vägen i bilen, sedan fick mamma hjärnsläpp hemma, välling i soffan, sova i vår säng...han somnade först efter 2,5 h. Han trodde säkerligen att det var morgon. Det bästa hade varit att sova över men envis som jag är skulle vi hem. Nya tag idag och man lär sig nya saker varje dag. Annars fungerade nattningen perfekt i ett nytt rum, i en ny resesäng men den "gamla" välkända ramsan. C
Grodan, mamma till Eric 0701
Hej!
Jaså, ni har varit ute på festligheter
Och så är det ju med livet - allt flyter inte bara i en jämn ström och är lika från dag till dag!
Och det man lär sig mest av är sina egna misstag - du får trösta dig med det
Har man bara rätt attityd, du vet, då fixar man såna här tillfälliga fnurror också!
Hoppas kvällens läggning gått bra och att natten blir fin!
Kram Mia
Jaså, ni har varit ute på festligheter
Och så är det ju med livet - allt flyter inte bara i en jämn ström och är lika från dag till dag!
Och det man lär sig mest av är sina egna misstag - du får trösta dig med det
Har man bara rätt attityd, du vet, då fixar man såna här tillfälliga fnurror också!
Hoppas kvällens läggning gått bra och att natten blir fin!
Kram Mia
Nu ikväll tog läggningen och tills dess Eric sov 1min. Tyvärr är han ganska ledsen när vi går till hans rum (vi tramsar, skojar och skrattar men Eric drar inte på smilbanden en enda gång) sedan när vi sagt hejdå till lampan och lägger Eric i sängen drar han en suck och lägger sig tillrätta och blundar, protesterar lite men nöjer sig med ramsan. Förmodligen vill ha sova men leka är ju också så himla kul!
För vi vill ju att han så småningom ska le mot sängen.
Tack och hej!
För vi vill ju att han så småningom ska le mot sängen.
Tack och hej!
Natten som gick sov Eric från kvällen fram till 06,00, jag ramsade och sedan ville han knappt vakna kl 07,30. Nattningen som pappa skötte nu precis gick hur galant som helst, ca 1,5 min sedan sov vår lille prins. Nu ska vi se en film och mysa i soffan (redan så här tidigt på kvällen!!!!) C