Tinis kackeltråd

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Elle

Inlägg av Elle »

Krümel skrev:
Vi hade tänkt åka hela familjen till Stockholm i helgen men vi skjuter nog på det lite. Verkar som om det ska bli dåligt väder och så är det opraktiskt med busstrejk. Lite snål är jag ju och med vagn är ju bussarna gratis vilket är väldigt praktiskt!
Strejken är över så bussarba rullar som vanligt igen :D

:heart: Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Elle

Inlägg av Elle »

Stavningen är det visst si och så med idag.... :wink:
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Elle skrev:Strejken är över så bussarba rullar som vanligt igen :D
Elle skrev:Stavningen är det visst si och så med idag....
:lol: Jag som trodde du var snuvig :wink: :lol:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Gotlandsmamma

Inlägg av Gotlandsmamma »

Gud vad jag blev uttrakad...typ, ska jag ga o lägga mig eller skriva en lista pa alla som jag vill bjuda pa mitt 30 arskalas, som ska äga rum 30 aug. Vojne vad roligt. Far nog skriva en lista, som muntrar upp lite! Hi hi.
Tips pa trevligt festinslag...fiskdamm kanske...

I morrn ska jag fa reiki. Kanonskönt.
Har jag berättat att jag ska utbilda mig till massör nästa höst...far inte till fragetecken pa datorn, den nya laptopen...
Ska bli dunderroligt. Nan som gatt en san utbildning...

Jag har skickat ett PM till en viss forumist, som bor pa kobben nu, om att träffas men jag far liksom inget svar...skumt va...
kiki

Inlägg av kiki »

Gotlandsmamma skrev: Jag har skickat ett PM till en viss forumist, som bor pa kobben nu, om att träffas men jag far liksom inget svar...skumt va...
:shock: Guuuud vad konstigt :? måste ha hänt något...

Nä men sanningen är att min hjärna är lite överhättad :shock: svärmor och svåger har varit här :shock: å dom pratar å pratar å pratar i munnen på varandra och alla andra hela tiden, man blir trött :sleep: :sleep: :sleep:

Du kan väl komma upp en sväng i morgon :lol: är det fint väder kan vi åka å bada :lol:

Miar, kärlekskryssning det är du värd, du har väl bokat lyxhytten :thumbsup: Där finns det dubbelsäng och det kan ju behövas :heart: :heart:
Jag vill oxå träffas om du åker till Almunge, men vad är Thuns :?:

Överödlan verkar inte vara helt förtjust över vår lilla tävling :roll:

Lite extra låg idag faktiskt, jag var 1 vecka över tiden, (1 vecka) oj vad man hinner planera, :oops: sen står man där :^o :^o :^o :^o

Kramisar
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hej kiki, kära tävlingskamrat :heart:

Ett extra hjärta till dig som hoppades och blev besviken :heart: :(.

Jag vill också vara på Gotland... men vi ska iaf få tvättmaskin hemma! Äntligen!
kiki

Inlägg av kiki »

JennyH skrev:Hej kiki, kära tävlingskamrat :heart:

Ett extra hjärta till dig som hoppades och blev besviken :heart: :(.

Jag vill också vara på Gotland... men vi ska iaf få tvättmaskin hemma! Äntligen!
:heart: :heart: hej på dig också :lol:
och vi har köpt en 12 år gammal diskmaskin till landet :lol: tänk att man alltid har något att vara lycklig över :heart:

Social delaktighet
Gäst

Inlägg av Gäst »

Tjoho, nu är det vi som håller igång BÅDA trådarna, kiki!! Tyvärr lämnar jag dig nu, för att hämta tvätten i tvättstugan med kattskit. Snart slipper jag!!
Sussi

Inlägg av Sussi »

kiki skrev: Jag vill oxå träffas om du åker till Almunge, men vad är Thuns :?:
Det här är Thuns:

http://www.thuns.se/

Tråkigt att hinna hoppas (man hinner hoppas mycket på en vecka...) och sen bli besviken. Kram! :heart:

F.ö. skulle jag också vilja vara på Gotland :D
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn :heart:
Gotlandsmamma

Inlägg av Gotlandsmamma »

Nu minsann är det väl dags att nästa ars Camp är pa Gotland, det är sa manga som skrivit att de vill vara pa ön sa det borde väl vara en BRA ide...eller...
Sitter i soffan o har druckit lite java, ja ja vad mumsigt. kiki, jag ska fa besök sen sa jag kan inte komma upp idag, kanske i morrn...
Akte till växthuset pa fm o handlade lite blommor, da hade maken röjt i köket...hm!
Nu halvligger han mittemot mig o sover...det är ju bra det, att han sover om han är trött!!

Jag tycker att du har sa sköna inlägg JennyH! Hur gar det med gossarna dina, är storebror go o glad i sin bror...min Caesar var svartsjuk i början, men han var ju bara 10.5 man...iof.

Ha en skön dag. Här är det molnigt varvat med liiite sol ibland...ser fram emot kvällens reiki. Ska försöka lan en symaskin sa jag kan sy nagra kuddöverdrag...köpte en bok pa Ikea Älskade hem o blev inspirerad till glada tyger och hemtrevligt...
Kram!
Tänk att man kan vara sa glad över en ny dator!!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hej tjohej konkurrenterna :D

Anton är varken glad eller ledsen åt sin lillebror, tycker jag. Han har däremot införlivat honom i familjen och är mån om att han inte ska skrika. KOmmer med flaskan om han tycker det låter för mycket, kastar in gosedjur i lillebrors säng och vagn som tröst. Om Anton tycker det är hans tur att vara i mammas famn, så säger han till mig att lägga Abbe i babygymmet. Vilket ju är 78 gånger bättre och mer konstruktivt än att slåss...(som han gjorde först) :D. Så ansvarsfull storebror är han. Men i övrigt inte så intresserad.

Dagens Anton:
Serverades stekt falukorv till lunch. Pappa brukar skära strimlor och steka, medans jag skär skivor. I dag var det skivor. Jag hann inte börja dela skivorna åt honom innan han säger:
- Mamma, korven är ALLDELES för stor. Men man kan ju äta den ändå.

:lol: och så högg han in och åt 10 skivor falukorv...
Jannika

Inlägg av Jannika »

:lol: I love Anton!
Överödlan verkar inte vara helt förtjust över vår lilla tävling
Om det är jag :?: så vill jag dementera. NI får gärna tävla om det gör er glada. Jag anser att vi tillhör samma flock (AW-forumister) och jag vill inte. Kan inte det få vara lika ok? :roll: :-k
Sussi

Inlägg av Sussi »

Jannika skrev:
Om det är jag :?: så vill jag dementera. NI får gärna tävla om det gör er glada. Jag anser att vi tillhör samma flock (AW-forumister) och jag vill inte. Kan inte det få vara lika ok? :roll: :-k
Kloka ord, Jannika! Klart vi tillhör samma flock! :D Jag gillar inte tävlingar alls egentligen (kanske för att jag är en dålig förlorare ;)), skrev mitt inlägg mest på skämt, kändes som om jag babblade med mig själv ett tag där ;) :lol:
Gotlandsmamma skrev:Nu minsann är det väl dags att nästa ars Camp är pa Gotland, det är sa manga som skrivit att de vill vara pa ön sa det borde väl vara en BRA ide...eller...
En utmärkt idé, om du frågar mig! :D

JennyH det är så kul att läsa om din Anton! :) Jag har också en, men han är snart 12...
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn :heart:
kiki

Inlägg av kiki »

Jannika skrev:
:oops: :oops: :shock: :shock: Nu lägger vi ner tävlingen tycker jag

Social delaktighet
Jannika

Inlägg av Jannika »

Knäppo! :heart: Puss!
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"