Strejken är över så bussarba rullar som vanligt igenKrümel skrev:
Vi hade tänkt åka hela familjen till Stockholm i helgen men vi skjuter nog på det lite. Verkar som om det ska bli dåligt väder och så är det opraktiskt med busstrejk. Lite snål är jag ju och med vagn är ju bussarna gratis vilket är väldigt praktiskt!
Tinis kackeltråd
-
Gotlandsmamma
Gud vad jag blev uttrakad...typ, ska jag ga o lägga mig eller skriva en lista pa alla som jag vill bjuda pa mitt 30 arskalas, som ska äga rum 30 aug. Vojne vad roligt. Far nog skriva en lista, som muntrar upp lite! Hi hi.
Tips pa trevligt festinslag...fiskdamm kanske...
I morrn ska jag fa reiki. Kanonskönt.
Har jag berättat att jag ska utbilda mig till massör nästa höst...far inte till fragetecken pa datorn, den nya laptopen...
Ska bli dunderroligt. Nan som gatt en san utbildning...
Jag har skickat ett PM till en viss forumist, som bor pa kobben nu, om att träffas men jag far liksom inget svar...skumt va...
Tips pa trevligt festinslag...fiskdamm kanske...
I morrn ska jag fa reiki. Kanonskönt.
Har jag berättat att jag ska utbilda mig till massör nästa höst...far inte till fragetecken pa datorn, den nya laptopen...
Ska bli dunderroligt. Nan som gatt en san utbildning...
Jag har skickat ett PM till en viss forumist, som bor pa kobben nu, om att träffas men jag far liksom inget svar...skumt va...
Gotlandsmamma skrev: Jag har skickat ett PM till en viss forumist, som bor pa kobben nu, om att träffas men jag far liksom inget svar...skumt va...
Nä men sanningen är att min hjärna är lite överhättad
Du kan väl komma upp en sväng i morgon
Miar, kärlekskryssning det är du värd, du har väl bokat lyxhytten
Jag vill oxå träffas om du åker till Almunge, men vad är Thuns
Överödlan verkar inte vara helt förtjust över vår lilla tävling
Lite extra låg idag faktiskt, jag var 1 vecka över tiden, (1 vecka) oj vad man hinner planera,
Kramisar
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
-
Gäst
JennyH skrev:Hej kiki, kära tävlingskamrat
Ett extra hjärta till dig som hoppades och blev besviken![]()
.
Jag vill också vara på Gotland... men vi ska iaf få tvättmaskin hemma! Äntligen!
och vi har köpt en 12 år gammal diskmaskin till landet
Social delaktighet
Social delaktighet
-
Gäst
Det här är Thuns:kiki skrev: Jag vill oxå träffas om du åker till Almunge, men vad är Thuns![]()
http://www.thuns.se/
Tråkigt att hinna hoppas (man hinner hoppas mycket på en vecka...) och sen bli besviken. Kram!
F.ö. skulle jag också vilja vara på Gotland
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn 
-
Gotlandsmamma
Nu minsann är det väl dags att nästa ars Camp är pa Gotland, det är sa manga som skrivit att de vill vara pa ön sa det borde väl vara en BRA ide...eller...
Sitter i soffan o har druckit lite java, ja ja vad mumsigt. kiki, jag ska fa besök sen sa jag kan inte komma upp idag, kanske i morrn...
Akte till växthuset pa fm o handlade lite blommor, da hade maken röjt i köket...hm!
Nu halvligger han mittemot mig o sover...det är ju bra det, att han sover om han är trött!!
Jag tycker att du har sa sköna inlägg JennyH! Hur gar det med gossarna dina, är storebror go o glad i sin bror...min Caesar var svartsjuk i början, men han var ju bara 10.5 man...iof.
Ha en skön dag. Här är det molnigt varvat med liiite sol ibland...ser fram emot kvällens reiki. Ska försöka lan en symaskin sa jag kan sy nagra kuddöverdrag...köpte en bok pa Ikea Älskade hem o blev inspirerad till glada tyger och hemtrevligt...
Kram!
Tänk att man kan vara sa glad över en ny dator!!
Sitter i soffan o har druckit lite java, ja ja vad mumsigt. kiki, jag ska fa besök sen sa jag kan inte komma upp idag, kanske i morrn...
Akte till växthuset pa fm o handlade lite blommor, da hade maken röjt i köket...hm!
Nu halvligger han mittemot mig o sover...det är ju bra det, att han sover om han är trött!!
Jag tycker att du har sa sköna inlägg JennyH! Hur gar det med gossarna dina, är storebror go o glad i sin bror...min Caesar var svartsjuk i början, men han var ju bara 10.5 man...iof.
Ha en skön dag. Här är det molnigt varvat med liiite sol ibland...ser fram emot kvällens reiki. Ska försöka lan en symaskin sa jag kan sy nagra kuddöverdrag...köpte en bok pa Ikea Älskade hem o blev inspirerad till glada tyger och hemtrevligt...
Kram!
Tänk att man kan vara sa glad över en ny dator!!
-
Gäst
Hej tjohej konkurrenterna 
Anton är varken glad eller ledsen åt sin lillebror, tycker jag. Han har däremot införlivat honom i familjen och är mån om att han inte ska skrika. KOmmer med flaskan om han tycker det låter för mycket, kastar in gosedjur i lillebrors säng och vagn som tröst. Om Anton tycker det är hans tur att vara i mammas famn, så säger han till mig att lägga Abbe i babygymmet. Vilket ju är 78 gånger bättre och mer konstruktivt än att slåss...(som han gjorde först)
. Så ansvarsfull storebror är han. Men i övrigt inte så intresserad.
Dagens Anton:
Serverades stekt falukorv till lunch. Pappa brukar skära strimlor och steka, medans jag skär skivor. I dag var det skivor. Jag hann inte börja dela skivorna åt honom innan han säger:
- Mamma, korven är ALLDELES för stor. Men man kan ju äta den ändå.
och så högg han in och åt 10 skivor falukorv...
Anton är varken glad eller ledsen åt sin lillebror, tycker jag. Han har däremot införlivat honom i familjen och är mån om att han inte ska skrika. KOmmer med flaskan om han tycker det låter för mycket, kastar in gosedjur i lillebrors säng och vagn som tröst. Om Anton tycker det är hans tur att vara i mammas famn, så säger han till mig att lägga Abbe i babygymmet. Vilket ju är 78 gånger bättre och mer konstruktivt än att slåss...(som han gjorde först)
Dagens Anton:
Serverades stekt falukorv till lunch. Pappa brukar skära strimlor och steka, medans jag skär skivor. I dag var det skivor. Jag hann inte börja dela skivorna åt honom innan han säger:
- Mamma, korven är ALLDELES för stor. Men man kan ju äta den ändå.
Kloka ord, Jannika! Klart vi tillhör samma flock!Jannika skrev:Om det är jagÖverödlan verkar inte vara helt förtjust över vår lilla tävlingså vill jag dementera. NI får gärna tävla om det gör er glada. Jag anser att vi tillhör samma flock (AW-forumister) och jag vill inte. Kan inte det få vara lika ok?
:-k
En utmärkt idé, om du frågar mig!Gotlandsmamma skrev:Nu minsann är det väl dags att nästa ars Camp är pa Gotland, det är sa manga som skrivit att de vill vara pa ön sa det borde väl vara en BRA ide...eller...
JennyH det är så kul att läsa om din Anton!
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn 
Jannika skrev:Om det är jagÖverödlan verkar inte vara helt förtjust över vår lilla tävlingså vill jag dementera. NI får gärna tävla om det gör er glada. Jag anser att vi tillhör samma flock (AW-forumister) och jag vill inte. Kan inte det få vara lika ok?
:-k
Social delaktighet
Social delaktighet