=D> =D> =D>JennyH skrev:Va, men det var väl tävling? Eller? Vilken tråd som är mest populär?
![]()
![]()
(Fast nu börjar jag tveka om jag ska posta det här, för då bidrar jag ju till att ni går om surödletråden![]()
)
Klart det är en tävling
=D> =D> =D>JennyH skrev:Va, men det var väl tävling? Eller? Vilken tråd som är mest populär?
![]()
![]()
(Fast nu börjar jag tveka om jag ska posta det här, för då bidrar jag ju till att ni går om surödletråden![]()
)
Gotlandsmamma skrev:
Jo, jo...klart att alla gör som de gör när det gäller sena aftnar...jag blir nog mest chockad, eftersom jag tycker att det är sa himla viktigt att barn läggs i tid, annars blir de ju griniga. För vems skull gar man pa restaurang sent...
Ja, eller hurTinis skrev: Inte räds vi lite konkurrens heller, vi vet ju vad som är original och kopia här i sammanhanget.![]()
Åh, Thuns, dit var jag första gången -85, tror jag, och då var det litet och urbilligt! Vi brukar sticka dit en sväng varje sommar när vi hälsar på syster-yster i Almunge (ligger ju nära och braSussi skrev: Vi var till Thuns, en stor affär som har kläder, skor, husgeråd etc. Förr var det billigt där, men det är det inte längreJag köpte en spagettislev, maken köpte två tröjor. Sen fick han bjussa på lunch
![]()
Nej, vi har inte varit ner nåt ännu i år, och det ska gudarna veta om och när det ska hinnas medSussi skrev:Ja, det var du som hade en syrra där! Jag tänkte så det knakade när vi passerade Almunge, men kunde inte komma på vem det varHar ni varit ner nåt i år? Eller ska ni? Träffas gärna en snabbis i så fall