SHN-kurs i Gastsjön augusti 2008

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Jess3
Kontakt:

Inlägg av Jess3 »

Attans attans! Synd att plats inte fanns denna gång, men jag hoppar självklart på nästa kurs, som jag hoppas hålls SNART! ;-)

OM det skulle bli massbortfall är jag fortfarande intresserad denna gång! :wink: Bokar INTE in något annat dessa dagar!

Till er andra, lycka till på kursen och efteråt.... diplomerade kurare behövs "ute i världen"!

Anna, kan det bero på att jag är reggad som Jess3 kanske? 8)
Mamma till:
Natalie född aug 00 - helt utan sömnproblem =)
Jonatan född nov 03 - "Vagnad" vid 4 månader
Joline född jun 07. - Kurad med Annas hjälp och stöttning feb 08. Sover nu som Skalman! =D
Hela den proceduren finns dokumenterad på bloggen http://veochvett.blogg.se/
cissii

Inlägg av cissii »

Yes, Listan! Och jag är med! Vad kul, intressant,lärorikt och alldeles alldeles underbart det ska bli! :heart:
Celeste 061208 :heart: -
Världens Bästa Barn
ilindstrom

Inlägg av ilindstrom »

Jippppiiiiiiii, jag ska få åka till Gastsjön, lära mig tokmycket saker och få diplom. Vad jag blir glad. :lol: \:D/

hälsningar :heart:
Ida
Storbus :heart: -02
Mellanbus :heart: -04
Lillbus :heart: -07

www.sovgott.net
kiki

Inlägg av kiki »

\:D/ \:D/ \:D/ jaaaa, jag ska på kurs :lol:

Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
KajsaIE

Inlägg av KajsaIE »

Åååh så kul det ska bli!!!

:heart: :heart: :heart:
cissii

Inlägg av cissii »

Hej allihop igen.

Jag är ju inte den rikaste kvinnan på jorden. Så jag borde börja kolla hur jag ska ta mig upp redan nu. Så jag inte står där och den enda lösningen är tågresa för 3000 eller typ till fots.
Som jag har förstått saker och ting så anländer man på Onsdag eller är det Torsdagen som gäller?
Och man åker hem på Måndagen?
Stationen heter Bräcke?
Jag begär inte så här tidigt att alla ska vara lika välplanerade som jag haha :roll: men oom jag bara får svar på frågorna ovan så är jag så nöjd och glad.

Sen undrar jag såklart om det är någon mer än jag som kommer från Göteborg. Som kanske vill samåka? Så tråkigt att åka själv i 10 tim. :cry:

/ Cecilia
Världens Bästa Barn
Emma80

Inlägg av Emma80 »

Hej! Som jag förstått det är det torsdag-måndag som gäller. Förra året åkte vi så vi var där i Bräcke runt 16-17 på torsdagen och åkte sen hem på måndag förmiddag. Själv åker jag från Stockholm, tänkte nog boka tåg snart... Kul att det närmar sig!

Kram Emma
:heart: Emil född 070510 :heart:
:heart: Elias född 081005 :heart:
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Ja det är torsdag - måndag som gäller, så att vi får ihop fyra nätter för kurbarnen. Man bör vara på plats senast kl 17 på torsdagen. Efter de fyra nätterna åker man hem som det passar :wink:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Ciccii. Det kan vara värt att kolla upp flygbiljetter också. Det är inte alltid billigt, men inte alltid dyrt heller. Och det går ju rätt mycket fortare...

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

cissii skrev:Sen undrar jag såklart om det är någon mer än jag som kommer från Göteborg.
:D Det finns faktiskt nattåg direkt från Göteborg till Bräcke, om det skulle vara på det viset :wink: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
cissii

Inlägg av cissii »

Tack alla rara för hjälpen :D

Nattåget låter ju toppen, men det anländer kl 6 på morgonen. Hur funkar det? Kan man komma så i ottan?
Kan ju utforska omgivningarna i Bräcke ett par timmar annars.
Om man kan det, så blir det nattåget med egen lyxkupé upp och dagtåget hem med misärsittplats i andra klass. Inga mellanting här icke :wink:

Ja, tänk att det snart är dags! 27 personer som alla är intresserade av samma sak som jag. Ska bli så kul. Jag är verkligen glad och tacksam att jag får komma och uppleva det här. :heart:
Världens Bästa Barn
Elle

Inlägg av Elle »

Hej alla SHN-kursare!

Med blandade känslor så har jag tagit beslutet att inte delta i årets SHN-kurs. Jag som äääälskar att komma till Gastsjön :heart:, träffa alla underbara människor och vara del i att sprida SHN vidare. MEN i år måste jag inse att min tid behövs till annat. Kursen går av stapeln tre veckor innan vårt bröllop så tiden behövs till det. Så det blir ingen fjärde kurs för mig :( men jag hoppas att få komma nästa gång.

Jag VET att ni kommer att få det alldeles underbart i Gastjön och jag kommer att sitta framför datorn en del och ser fram emot era rapporter :D .

:heart: Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Emma80

Inlägg av Emma80 »

:cry: Vad tråkigt Elle även om anledningen är desto roligare...
:heart: Emil född 070510 :heart:
:heart: Elias född 081005 :heart:
cissii

Inlägg av cissii »

Hej

Ja vad tråkigt att inte får träffa dig Elle. Men precis som föregående talare så vill jag säga stort GRATTIS. Och bättre anledning att inte delta får man ju leta efter. :heart:

Ville oxå meddela att jag har bokat in mig på 15:35 från Bräcke på Måndagen ifall någon sitter i bokningstankar just nu. Får den sällskapssjuke kanske lite sällskap därifrån. På vägen upp får jag nöja mig med BIOVAGNEN :shock: Vilken grej lixom. Rena nöjespalatset att åka tåg nuförtiden.
Världens Bästa Barn
cissii

Inlägg av cissii »

delta = deltaga :oops:
Världens Bästa Barn
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"