Sverigetröjan är på. Den köptes in helgen och är lite för kort. Jag drar och drar och det är på håret att den når ner över den råsexiga gråmelerade mudden som pryder mina nyinförskaffade gravidbyxor (varför börjar mudden så vansinnigt långt ner??).
Idag sätter det igång. Idag spelar Sverige match mot Grekland. Jag har på vägen till jobbet sett massor av folk, som precis som jag, pryder sig (?) med Sverigetröjor och visar sitt stöd.
Och det kan nog behövas...
Jag har två frågor:

Varför i allsin dar får inte Marcus Allbäck en självklar plats i startelvan??? Vem har egentligen gjort mål? Va?? Zlatan i all ära, men han lider faktiskt av måltorka! Nej, fram för mer Mackan! Han kommer allt att visa dem!

Hur skall jag orka hålla mig vaken??? Man har uppenbarligen inte tänkt på gravida när man har lagt spelschemat. Första halvlek är en kamp redan där, andra är väl bara att glömma...
Men egentligen spelar det väl ingen roll. För jag är väl inte ensam om att vara skeptisk till våra eventuella EM-framgångar??? Jag VILL, VILL, VILL, VILL att det skall gå bra - men är det någon som vågar tro det?
Skit samma. Ikväll hejar jag på mitt SVERIGE!!! Så det så!
(Och Sverigetröjan kan jag plocka fram igen till OS!)