Borås djurpark i år igen??
-
Gäst
[-X Inga tykningar nu blomman...Jag har numera ALLTID med min mobil, och det är SÄKERT
Nu när jag har så mycket att göra med min firma, vill man ju inte missa några kundsamtal
Ev. måste jag till en butik innan djurparken, men den är i närheten och öppnar 10.00, så vi kommer väl strax efter det.
Ev. måste jag till en butik innan djurparken, men den är i närheten och öppnar 10.00, så vi kommer väl strax efter det.
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Jamen såklart du har!anna skrev:Jag har numera ALLTID med min mobil, och det är SÄKERT![]()
![]()
Päivi, jag tror faktiskt att det "bara" är vi.
Felix är halt ännu, men vi vill INTE ställa in, så han får åka skrinda och hoppa på ett ben. Det lutar ju åt att det kan bli rätt behagligt väder på lördag!
Fast just det.. det regnar ju alltid i Borås..
Ja, det blir ett butiksbesök innan djurparken, så jag dröjer en stund efter 10.00, väntar ni
Butiken har bara öppet till 14.00, och då är det ju inte säkert vi är klara på djurparken. Så därför måste jag. Kort ärende.
Lever utan bredband och mail nu, något är fel på linjen och telia bara skjuter upp fix-datumet hela tiden.
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Tack säger vi med som kom hem precis lagom till fotbollen som började klockan sex.
Sigge-lilltroll har än en gång visat sig vara en smart kille. Han sov ju 2 tim i bilen till Borås för att orka med dagen vilket han gjorde alldeles väldigt bra. På hemresan tog han bara en 45 min lur för att kunna somna som en stock vid ordinarie läggdags klockan sju.
Emil höll låda hela vägen hem, trött men glad.
Tycker absolut att vi gör om detta nästa år samma tid.
Kram Susan
Sigge-lilltroll har än en gång visat sig vara en smart kille. Han sov ju 2 tim i bilen till Borås för att orka med dagen vilket han gjorde alldeles väldigt bra. På hemresan tog han bara en 45 min lur för att kunna somna som en stock vid ordinarie läggdags klockan sju.
Emil höll låda hela vägen hem, trött men glad.
Tycker absolut att vi gör om detta nästa år samma tid.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
-
Gäst
... och här plockade Sofia fram ZEBRAN
bland legodjuren och pladdrade på om sin upplevelse.
Hugo var också mycket nöjd med sin dag och pekade nogsamt ut LEJONEN
från sin zoobok. 8) De gjorde tydligen intryck.
Jag är jätteglad för en trevlig dag - även om jag i vanlig ordning önskar att jag skulle hunnit prata mera med er andra!
NÅ. Det kommer fler (?) tillfällen och barnen lär ju bara växa...
Jag är jätteglad för en trevlig dag - även om jag i vanlig ordning önskar att jag skulle hunnit prata mera med er andra!
NÅ. Det kommer fler (?) tillfällen och barnen lär ju bara växa...
Ja just det, Father A fick 1,6 kg bagerimjöl av Blomman och självklart kommer han att redovisa bakningresultatet, lite på det du.
Och tack för mjölet, ska bli spännande att få smaka brödet.
Kram Susan
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
Vi kommer med nästa år!
Det var lite tur att jag bestämt mig tidigt att det vi inte skulle komma, eftersom Vera blev bjuden på barnkalas idag.
En av hennes bästa kompisar - han hade kalaset på fotbollsplanen och vi frågade om hon ville ha klänning eller Zlatan-kläder. Kolla in hemsidan så får ni se vad hon valde
/LO
Det var lite tur att jag bestämt mig tidigt att det vi inte skulle komma, eftersom Vera blev bjuden på barnkalas idag.
En av hennes bästa kompisar - han hade kalaset på fotbollsplanen och vi frågade om hon ville ha klänning eller Zlatan-kläder. Kolla in hemsidan så får ni se vad hon valde
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Nu har vi tack vare att Blomman dealade mjöl i Borås bakat och smakat ett underbart gott bröd.
Det blev enligt ett av Blommans beprövade recept, jag lääste att det hette Smörbakis så jag tyckte det var bäst att baka det på midsommardagen.
Blev senare varse att det stod Smöebarkis
så det hade möjligen även passart till midsommarlunchen.
Tack Blomman för mjöl och alla baktips!
Anders
Det blev enligt ett av Blommans beprövade recept, jag lääste att det hette Smörbakis så jag tyckte det var bäst att baka det på midsommardagen.
Blev senare varse att det stod Smöebarkis
Tack Blomman för mjöl och alla baktips!
Anders
Pappa till två oktober pojkar, en -05 och en -07 Nu även en söt flicka i maj -09