Här leker livet och jag är bara glad. Tänk vad härliga barnen är. Tore är nu snart ett år och inne i den där härliga åldern när allt bara skrattas åt och man kan sitta en timme i blomrabatten och djupt koncentrerad plocka bort kronblad efter kronblad på diverse blommor. För att sedan titta upp och avfyra världens skönaste leende
Men jag får lite huvudbry. :-s Trodde att 4-åringen skulle vara inne i en lugn period. men icke sa nicke. Här stampas det i golvet och morras ända nere från magen. Häromdagen gjorde jag misstaget att inte hålla mig för skratt (hon ser ju för söt ut när hon blir så arg)
kiki, fy för magsjuka och begravningar. Hoppas Mio blir frisk snart.
gotlandsmamman, synd att vi inte fick till någon träff. Hoppas det kan bli lite senare i sommar. Annars får väl jag ta båten över till Gotland och hälsa på dig
kajsaIE, lova att du berättar här i kackeltråden så fort du kan vad det nu är som du är så glad över. Jag är ju väldig nyfiken av mig så jag håller ju på och spricka redan
Tinis, vad roligt att höra ifrån dig. Hoppas att bygget inte drar ut allt för mycket på tiden. Och visst är det tur att Gotlandsmamman stannade kvar hos oss
Kramar
Ida