Jag är aktiv inom nätverket Ingen Människa är Illegal
http://www.ingenillegal.org
Vi arbetar med stödhjälp till gömda flyktingar bla.
Det finns en familj i mitt område som just har fått en bebis och behöver det mesta man kan tänka sig.
Finns det någon som har skötbord, säng, kläder, leksaker etc, att skänka bort? Något som bara står på vinden eller så?
Hör jättegärna av er till mig isf!
Mvh Cecilia