Jannika!

Skriver under! Blommande körsbärsträd...

{|=
Kattklo: så här var det , en gång:

jag trodde att gossen gosseson skulle varit toalettmogen i och med diverse ryckande i blöja och byxa, och försökte få honom till pottan. Tror det var strax innan jul. Han vill INTE. Han skrek och gapade och protesterade. I min desperation satte jag fröken fräken på lilla pottan för att avdramatisera det hela, och för att visa för gossen att det inte alls är något att göra en affär av. Folk sitter på pottan, ibland! Han ville inte.

Hon däremot log, och kissade, på stört.
Så då tänkte jag, jaha, det kan hon ju fortsätta med, på mornarna. Så efter att hon har fått sin välling brukar jag sätta henne på pottan och förse henne med en gammal nessecär där det finns diverse intressanta grejer att sysselsätta sig med.

Hon kissar 9,5 gång av tio, bajsar ofta. Hon har även börjat säga spontant och själv, utan varje annan inblandning från min sida: pottapottapotta

då och då, och döm om min förvåning när jag då hastar henne till pottan och hon antingen
kissar
bajsar
eller både och
8-[
Så HON är på G! Storebror har nu precis i dagarna gått med på att sitta en liiiten stund på stora toaletten med sittring och pall. Så får vi se...
Nancy: vi grönskar av avund här.
Fjällmor: klart Meja somnar själv.

vad kan hon vara annat än trygg och lugn, med den modern och tillhörande alfahannen
Nu väntar vi på Gablex och ÅsaB...