Va? Jag ett rivjärn? Moi?Nancy skrev:Ja en anings mesigt blev det faktiskt Jannika, inte alls vad vi är vana vid från ett rivjärn som du
Jag vet inte om vi kan kalla oss friska. Eller sjuka. Nike var aldrig sjuk, darlingen är allergisk, Milo är i form efter mycket kort hostresa medan jag och Jander hostar på utan några övriga åkommor.
Tupparna och de mindre herrarna delar samma förtjusning. Välling är frukost för alla våra barn och havregrynsgröt vårt standardmellis fast kanske inte ihop. Men darlingen går inte igång på den dieten alls.
080826 blir ju tippelitoppen! Jungfru med Måne i kräftan gissar jag på då. En Nike!
Älvor måste ju också vara gravilda mellan varven så jag tror du är en älva utanpå med. Du är bara så himskans självkritisk. 60 kg nånting, ska det vara nåt att gnälla om? På allvar? Visst, du är inte längst i tråden men ändå! 60 kg är inte mycket att hänga i julgranen ens för en ogravid älva. Fråga vattumannen så får du se att jag har rätt. As always.
Jag vet Jenny! Ajajaj. Mina gör så dj-la ont i början varje gång. Jag tackar gud för profylaxandningen. =D> Vissa av oss mindre lyckligt lottade har SYYYPEkänsliga bröstvårtor. Dessutom har jag begåvats med fyra hungriga sugploppar. Tack och lov har de haft bra teknik allihopa. Men ändå! När jag fick Jander sög han perfekt men det gjorde så apont att jag tog loss och la om honom hela tiden. I mina böcker stod det nämligen att Det gör inte ont om bebin har rätt grepp. Jo tjosan! Tur att jag hade en klok barnmorska som upplyste mig om de olika vårtornas beskaffenhet.
Skönt att det börjat rinna till.
Släkten kan INTE abdikera från bästa-barnvakten-uppdraget. Det går liksom hand i hand med själva släktskapet, serru. Och jag kan inte tro att Anton varit SÅ besvärlig. Inte en chans. Gulle-Anton. Dessutom var han ju faktiskt shuuuk. Man kan inte begära att nån som är krasslig ska hålla skutan i styr, vara social OCH trevlig samtidigt. Det känns inte rättvist.
Pussa dina killar från mig!
Kram Jannika