Borås djurpark i år igen??
Jag kan nästan ta gift på att min kalender är tom den 14! Den ligger hemma på bordet...
Skall anteckna!
Skall anteckna!
Waldemar (Walle) 07-01-08
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12
(39+4)
www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
Gustav 08-11-12
Den 14 är det Vätternrundan så då får vi väl åka härifrån
Jag tror inte vi har något den 14 juni. Om jag orkar och Vera vill så kommer vi. Hon åker med dagmammorna den 29 maj.
/LO
Jag tror inte vi har något den 14 juni. Om jag orkar och Vera vill så kommer vi. Hon åker med dagmammorna den 29 maj.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Bara en fundering - kommer det att komma med några pappor? Tycker att det vore roligt att ta med den ömme fadern, men är skeptisk till om jag lyckas övertyga honom om hur kul det blir, om jag inte kan lova diverse pappor i släptåg.
För övrigt får jag nog också erkänna att sonen inte visat så mycket djur-intresse än. Hundar, ja, men kaniner och sånt? Nej, inte om de inte har hjul... Men kanske kan han ändra sig? Och utflykter är ju alltid kul.
Ha en trevlig helg!
För övrigt får jag nog också erkänna att sonen inte visat så mycket djur-intresse än. Hundar, ja, men kaniner och sånt? Nej, inte om de inte har hjul... Men kanske kan han ändra sig? Och utflykter är ju alltid kul.
Ha en trevlig helg!
Waldemar (Walle) 07-01-08
Gustav 08-11-12
(39+4)
Gustav 08-11-12
-
Gäst
-
Gäst
Får jag komma med en revolutionerande idé 
Kan vi inte åka i september eller så... Känns som maj och juni är fullbokade på många håll. Dessutom åker Vera till Borås den 29 maj och jag tror inte hon är så sugen två veckor senare...
Fundera, kommentera...
/LO
Kan vi inte åka i september eller så... Känns som maj och juni är fullbokade på många håll. Dessutom åker Vera till Borås den 29 maj och jag tror inte hon är så sugen två veckor senare...
Fundera, kommentera...
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum