Nyfiiiiken! Kom igen SusanD! Ge oss något! Annars blir vi som kvällspressen och hittar på lite egna nyheter...
Bara väntan....
-
Gäst
=; Ånej, ni får vara så goda och vänta tills Mamma Wista anländer till Forumet. Inte vill väl jag ta ifrån henne den stora lyckan att få presentera den nyanlände :-# mina läppar är förseglade.
Men om ni tappar greppet totalt och börjar hitta på en massa konstigheter så får jag ju gå in och styra upp det hela. Men inte förrens det börjar likna kaos. 8)
Kram Susan
Men om ni tappar greppet totalt och börjar hitta på en massa konstigheter så får jag ju gå in och styra upp det hela. Men inte förrens det börjar likna kaos. 8)
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
Och här är jag
Det blev en tjej! 49 cm o 3250 g och, givetvis, HELT underbar!
Vattnet gick vid halv 1 i går natt så de ville vi skulle komma in på förlossningen. 01.20 skrevs vi in där, en 20 min senare när BM kollade var det öppet 7 cm... Då fick vi flytta till en förlossningssal
03.47 var vårt lilla hjärtegryn fött, pappa hann inte ens gå till bilen och hämta väskan med bla kameran i (tog med den för säkerhets skull - vi skulle ju bara in på koll...). Det var en mäktig upplevelse - ffa att jag klarade mig enbart med hjälp av andningen, det hade jag inte förväntat mig. Dock fick hon lite hjälp på vägen med tryck utifrån under krystningen, hjärtljuden blev allt för svaga vid värktopparna och läkaren bedömde att hon skulle ut så fort som möjligt. Hon mådde fint när hon kom ut i alla fall, liiite blå bara men hämtade sig fort och sover just nu som en prinsessa i min famn. 
Det blev en tjej! 49 cm o 3250 g och, givetvis, HELT underbar!
Vattnet gick vid halv 1 i går natt så de ville vi skulle komma in på förlossningen. 01.20 skrevs vi in där, en 20 min senare när BM kollade var det öppet 7 cm... Då fick vi flytta till en förlossningssal
Mamma till vackra VERA f 080424 (v 40+6)
och allvarlige ARON f 100725 (v 39)
och allvarlige ARON f 100725 (v 39)
-
Gäst
Jättegrattis! 
/LO
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
ilindstrom
-
blivandemamma
- Rådgivare/advisor
Grattis Wifsta säger jag än en gång, det är så härligt med små bebisar att snusa på. Krama om henne och hundarna och gubben din och så dig själv från mig och hela våra familj.
Kram Susan
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
-
Lua
NÄMEN!! En gullegull!
Tiden går så fort... Så passa på att snusa bejbisnacke! Idag sa MIN stora bejbis (10 år!): -Är det nötter på den här kakan? - Nej, det är mandel, svarade jag. Då klämmer min LILLA bejbis (2 år 3 mån) i med: - Men, det är ju en tårta! Sluta tjorva nu, Alva!
Så innan du vet ordet av börjar hon skolan och ber folk sluta tjorva...
STOR grattiskram från Lua.
Tiden går så fort... Så passa på att snusa bejbisnacke! Idag sa MIN stora bejbis (10 år!): -Är det nötter på den här kakan? - Nej, det är mandel, svarade jag. Då klämmer min LILLA bejbis (2 år 3 mån) i med: - Men, det är ju en tårta! Sluta tjorva nu, Alva!
STOR grattiskram från Lua.