Hej tjejer!
Fredag idag 8) maken skall dock jobba extra i morn på dagen, lite tråkigt. Men jag har bjudit hit min pappa med fru så jag hoppas de kommer å fikar lite. Tänkte berätta att det flyttat in någon i min mage också

Idag kommer min syster och mamma och fikar. Min syster vet heller ingenting så jag tänkte berätta för henne idag då. Hon kommer inte vara hemma när bebisen kommer

i juni åker hon till Australien och skall vara där ett år och jobba, resa och ha roligt! Unnar jag henne verkligen, men det känns lite konstigt att jag kommer ha en 6 månader gammal bebbe när hon kommer hem
Jag är faktiskt lite nyfiken på hur Tinis ser ut!

Har tänkt på det flera gånger faktiskt haha! Svårt! Smal har jag förstått, lång har jag alltid tänkt, mörk har jag med tänkt (eller mörkhårig då men jag kan se henne ljus med haha!). Så jag börjar fundera på att KRÄVA ett foto!
Jag hade också en jobbig dag med Arvid igår, men jag kan inte låta bli att gapskratta åt dina tankar tinis, "som om du är så söt vavava" hahahaha! jag döööör! 8)
Arvid testar mig, nåt så galet mycket! Jag vill inte förbjuda. Verkligen inte. Jag är barnaboksmänniska i själ och hjärta. MEN jag tycker man skall kunna lära sig att ha respekt för saker och ting. Att man inte kan känna och klämma på ALLT! Nästan allt. Men jag vill ju också att när man åker bort, kan man säga "de sakerna rör vi inte, det är inte våra och de är rädda om dem". Vi har tittat och klappat på finporslinet här hemma. Finfint. Massa gånger. Men han är otroligt smart, min lille kille. Han går dit och öppnar dörren när han är less på att roa sig själv, för se då kommer mamma rusande

Så vi har en liten konflikt med skåpet. Jag å ena sidan vill klappa i all oändlighet, å andra sidan vill jag att han skall kunna accpetera att det där är någonting som inte är okej att röra. Hmm. Kluven. Får era barn röra ALLT hemma? Hur hanterar ni det?
Han är ganska rolig också. Skall alltid vara med när jag öppnar kylen. Då kommer han springande. Ställer sig och pekar på saker och ting å säger edeeeee. Så säger jag vad det är också härmar han och säger typ gjkfjafmke 8)

men nu lärde han sig faktiskt att säga guuucka i går (gurka), så det var det första ord han sa till mig i morse också

också har han lärt sig att ställa sig upp själv om han ramlar, min lilla sötunge!
Vad har ni för helgplaner? Jag drog upp massor med ogräs och rensade hela vår lilla trädgård förra helgen. Tänkte försöka röja upp allt den här helgen, när jag skaffat sopsäckar, som jag giiiivetvis inte hade förra helgen och inte haft enegi att ordna med den här veckan ( guuud va trött man blir av att vara megaförkyld och gravid

) också hoppas jag på den där fikan då. Lite god mat och röj inomhus så vi blir klara med all ommöblering, skall försöka utnyttja ytorna lite bättre här hemma. Lite lagom helg sådär alltså.