Surkål och ödlor

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Jannika

Inlägg av Jannika »

Ja, hrm, jag hade lite olika färger för de olika elementen då.... :oops: Men de gick ju inte att kopiera så då får det vara.

Ok då, sambon flyttas från filen Okänslig, oplanerad sambo till Gullig sambo i svåra omständigheter. :lol:

Och bättre hjälp än Anton kan det ju inte finnas på jorden! :heart: Vilken storebror det ska bli. Ujujuj.

Kram till gravilda gulle-Jenny!
Gotlandsmamma

Inlägg av Gotlandsmamma »

Ha ha ha! Det hade varit nåt om jag varit gravid det...igen...nej tyvärr är inte min man någon stööööööönig bock utan ....hm...tvärtom...för tillfället i a f. Det var ju utelämnande till max, men skit samma. Jag önskar han var lite stönig just nu. Hugaliga!

Värsta astrologigänget. Såg din hemsida först idag Jannika...blind kanske. Men vad fint. Och spännande.
Det finns en hemsida där man kan fylla si sitt födelsedata så får man sitt horoskop
www.astrologi.com

Må gött! :wink:
Gotlandsmamma

Jannika, det var nog på pricken det ang analys och känslosamtjosan som du skrev...shit! :!:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

herreminje :shock: vilket tempo...

Nu går det för fort i denna tråden för mig :cry:

huvva..

Kram på er :heart:
/Fjällmor
Gäst

Inlägg av Gäst »

Gotlandsmamma du är ingen - 74 va? :shock: Annars har vi i alla fall födelsedagen gemensam. :P
Gotlandsmamma

Näe, jag är en 78:a, så i höst blir jag tretti!
Lua

Inlägg av Lua »

Oj, vad det går undan i tråden! Kul :D :!:
Jannika skrev:Åh nu minns jag, Lua är ju också vattuman! Kan du inte bidra med lite årtal så kollar jag Månarna?

Kommer här, i rött... :wink:
Pappa P: Jungfru, 24/8, -71
Mamma Lua: Vattuman, 13/2, -72
Storsmumlan A: Våg, 30/9, -97
Lillsmumlan A: Stenbock, 18/1, -06
Lillgodis I: Skytt, 11/12, -06
Kram Lua. :heart:
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Under en lång frånvaro så hade min forumvana minskat och jag är ännu inte tillbaka till samma nivå som innan. :wink: Dels finns det massa att läsa in och dels så har det varit lite att pyssla med. Så ser man en sådan här rubrik och blir förstås hemskt nyfiken...Nu går det ju inte att läsa ifrån början men gillar skarpt tonen här - rå men hjärtlig :D

Så, kan man då bara klampa på här :?: Citatokunnig är jag dessutom men får väl träna lite...

Kan dessutom fylla på skorpa förrådet lite med 11 november (vågar knappt skriva ut årtalet för ni andra är ju så UNGA :shock: ...1969...är det i alla fall.

Och beträffande både barn och vuxenhoroskopen så är det precis som Jenny skriver att det läses då och då med lika stort intresse. Varje gång blir jag häpen och fascinerad och det känns också som ett stöd i deras utveckling. För oss vuxna så är det inte mindre fascinerande och där än mer en källa till insikt om sig själv (OK så Jannika :?: - du kan skicka provisionen på det vanliga bankkontot). Nä - HELT ÄRLIGT så är horoskopen fantastiska ur så många aspekter. Till det också Jannikas intressanta kommentarer om just kombinationen i familjen. För övrigt så gjorde Jannika horoskop till min bästa kompis son. Jag vet att hon haft mycket hjälp av det då han inte alltid väljer samma vägar som andra pojkar i hans ålder.

Nu får ni ursäkta alla stavfel med att jag stoppat in mina nattlinser men sover inte då jag fastnade här. Men nu måste jag sova för på lördag har jag möjlighet att avgöra att jag ska slippa pendla 30 mil...eventuellt.

Kramar till er alla godingar :heart:
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
kiki

Inlägg av kiki »

Susanne* visst är dom unga men inte alla

här kommer det

1964
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

-69 :!: :shock: Och kära barn 8) du kan känna dig riktigt ung du om man jämför mig med, den mogna kvinnan som stammar från -67. När jag föddes var de minsann tvungna att byta till högertrafik :!: :wink:

Smågrabbarna är födda: Emil 19/10-05 och Sigge-Pigge 16/10-07 (det vet jag iaf :wink: )

Vi har fått valpar i huset! Fem stycken små jättesöta alldeles nyfödda Jack Russell-valpar. Father A och Sigge tog hand om det hela från början till slut medans Emil och jag var på gymnastik. Visserligen misstänkte jag att hon skulle valpa idag men inte förräns det var lugnt i huset. Fast det var väl lugn när varken Emil eller jag var hemma. :roll:

Emil pussade en valp godnatt innan han la sig, han är så go den killen. Idag gosade han med en rispåse på gymnastiken. :shock: Den var så hal och gosig tyckte han. Ja, ja det blir nog karl av den med så småningom.

Nu ska vi kvällsfika Father A och jag, vi ska fira valparna, våra underbara barn och att vi har varandra för alltid. :heart:

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Kiki :D Trodde nästan att jag var ensam om att vara född på 60 talet... :D Tack... :D

SusanD 8) Jag kan hjälpa damen över vägen på lördag då kanske... :?: Hundvalp - så ljuvligt.

Och är jag då fortfarande uppe :?: Fick ju ta fram alla horoskop och läsa... :D
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Jannika skrev:Ja, hrm, jag hade lite olika färger för de olika elementen då.... :oops: Men de gick ju inte att kopiera så då får det vara.
Man får citera, då kommer färgerna med. Plockar man sedan bort "quote"-parenteserna så ser det ut som vanligt. Sedan fyller man på med ny text. :D
Jannika skrev:...Heja lillebror...
Jasså det säger du ;) Mycket annat tyder på det motsatta :D Vi får väl se...

/LO
Senast redigerad av /LO den tor 03 apr 2008, 22:47, redigerad totalt 1 gånger.
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
sömnlös

Inlägg av sömnlös »

Hej!
Vilken kul tråd. Jag har sett att den nästan alltid är med på "nya inlägg", men hittills har det inte blivit av att jag kikat in. Surkål och ödlor :lol: :?:
Jag läser aldrig veckotidningarnas dagliga horoskop, men jag tycker det är intressant när man läser ut personligheten. Det brukar stämma ganska bra, när man läser om släkt och vänner.
Jag har inte mycket koll, tycker ex vattuman borde vara vatten :roll: .
Och de olika elementen :?: Månen och solen och planeterna :?: Kanske ni skrivit om det tidigare :?: Jag har bara läst de senast 5 sidorna :oops:

Så här ser iallafall vår familj ut
Jag, sömnlös - vattuman
maken - våg
prinsessan - oxe
prinsen - vattuman
:heart: Med prinsessa -04 och prins -06 :heart:
K-ina

Inlägg av K-ina »

Här är en till 60-talist bland ungdomarna! :)
När vi -69or föddes var de tvugna att sticka till månen! :shock:

Vet ni!? Ni skriver så ögonen inte hinner läsa!
I helgen tror jag att jag ska hoppa bakåt några sidor och uppdatera mig! :D
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
kiki

Inlägg av kiki »

K-ina skrev:I helgen tror jag att jag ska hoppa bakåt några sidor och uppdatera mig! :D

:lol: :lol: :lol: skrattar gott, det går inte man tappar liksom bort tråden igen och igen och igen, mitt råd är -Håll dig i nuet, lägg det förflutna bakom dig :lol:
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"