Tack Fjällan, jo hon är rätt söt på sitt eget flintskalligt kinesiga vis, vår minsta donna.
Men hur objektiv är man i frågan? Min vän Lisa, även hon med fyra, ville inte gå ut i uppehållsrummet på BB efter sin första förlossning för hon tyckte så synd om alla de andra föräldrarna som omöjligtvis kunde ha ett så fint barn som hon.
Kompromissa hör väl kanske inte till eldens signum nej, Ebbab.
Tack Nancy!
Elle, jag är chockad över att du inte vet vad barnen är födda i för tecken!
Blivande maken är jungfru med Månen i tvillingarna.
Olle är lejon med Månen i vågen
Lilly är skorpa med Månen i jungfrun
Mamma är lejon med Månen i ?
Annars Elle tycker jag att du är en mycket god representant för ditt tecken. Cool, varm, självklar, ledartyp utan att skriva det på näsan.
LO, jösses vad mycket tvillingar! Tydligen är det bara enäggs (eller var det tvåäggs?) som är ärftligt men jag undrar det ja...
Mama Su, det behövs inga utbildningar, du är SÅ välkommen med eller utan fetstil och citationsteknik.
Ingen större risk va?Ja men visst är det kul att man har koll på sin familj då. Har fullt upp att leva med dem men jag borde kanske skaffa mig lite mer fakta för att hantera dem bättre. Vad vet jag.
kiki, Ewa och LO vad trevligt att ni fyller på jordsidan litegrann!
Ewa ni saknar vatten. Du har ett rörligt, anpassningsbart tecken och det är ju tur för du lever med tre fasta tecken.
LO, det blir ju bra med lite fart i er sävliga hög! Heja lillebror! (Näemen vad skrev jag? DET vet ju inte jag... Heja lillasyskonet, menar jag.)
K-ina skrev:Det är nog sant att han blir litet överkörd ibland, men jag har hänvisat till rangordningen i ålder...
JAG känner av omställningen som bara den! Efter sommartid i kombination med no water/no breakfast kom jag helt ur fas. Jag har inte haft nån aptit fram till nu! Jag måste ha gått mner massor av kilon [-o< för jag har inte kunnat äta. Och jag är inte gravid...så slipper ni spekulera, haha!
JennyH, jag tycker du ska propsa och kräva att din kära sambo faktiskt gör som ni kommit överens om. Starten är viktig. Min stress över att darlingen skulle börja jobba igen efter vi fått Nike gjorde att det blev rätt kajko för oss och jag höll på att dimpa ner i en depression. Jag kände att han var stressad över att ta ut mer ledigt från sitt ogina jobb och jag bet ihop istället för att säga som det var. DET tjänade ingen i vår familj på och det misstaget har vi inte gjort om. Det är INTE värt lite mer goodwill på ett nytt jobb. Familjen är viktigast och det rör sig ju inte om en evighet direkt. Sen kan jag väl tycka att din snubbe inte är världsbäst på att planera. Det kan ju inte ha kommit som en överraskning att ni var med barn, eller?
Kram Jannika