Sett på stan...

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
Kit

Sett på stan...

Inlägg av Kit »

...i köpcentrets klädbutik stod en mamma med litet barn i sittvagn. Hon bläddrade bland klädesplaggen, valde ut ett, studerade det noga, hängde tillbaka det och började om med nästa plagg.

I vagnen satt liten flicka, kanske 2 år gammal, och vad gjorde hon? Jo, hon höll ena lilla handflatan mot ena lilla örat, stirrade koncentrerat ut i luften och hördes säga: "Jaja, jajajaaaa..." medans hon ivrigt nickade på lilla huvudet och fortsatte: "Hmmmm, jaja...hej dååå, hej dåååå!" :lol: :lol:
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
Renee

Inlägg av Renee »

:lol: :lol:
Det är ju nåt av det härligaste som finns - att studera små tvååringar som pratar telefon! Man ler med hela hjärtat medan man inser att sådär gör förmodligen JAG när jag pratar i telefon :shock: Men inte skrattar jag väl så där tillgjort och slänger bak huvudet?!?!? Eller...? :oops:
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
Sagomamma
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

:lol: Låter som Saga det där! :lol:

Och tydligen säger jag väldigt mycket "mm, aa, mm, aa, hahaha, heddå!" när jag pratar i telefon... :roll: Plus att jag ofta i samtalet verkar utropa ett lyckligt "HEEEEEJ!!!" :shock: :lol:
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"