Okej. Jag tänker då börja med att länka till något som faktiskt INTE är musik, men som är något av det bästa jag personligen har sett på Youtube! Som hängivet Buffy-fan är jag självklart ett fan till skaparen Joss Whedon också. Här håller han ett tal om varför han envisas med att ha så starka kvinnoroller i sina tv-serier och filmer. (För er som inte vet så är Buffy en prisbelönt och mycket välgenomtänkt, rolig och berörande tv-serie om hur det är att bli vuxen. Fast den heter Buffy the Vampire Slayer. Japp. Faktiskt. Ja, och så handlar den om vampyrer, monster och en f.d. cheer-leader som räddar oss alla från dem, men det är bara grädden på moset. )
Mamma till en pojke född 8 januari 2007 (kurad vid 6 månader) och en stor liten knodd född 24 juli 2010 (en vecka efter beräknat, 4,5 kg tung) som standardmodellas.
Och ingen har väl missat Björn? Jag såg honom tack och lov för 1,5 år sen innan han var känd. Numera, om man ska se honom live, får man trängas med en skrikande hop av tonårstjejer.. http://youtube.com/watch?v=TGIMG-9YVRg&feature=related