Miar70, erbjudandet finns kvar
Nu har jag varit på EIS, super häftigt, du måste göra det Mia. Hon sa att "du har inte Fibro, du kanske har haft, men du har inte

men men men

Det kan vara så att min kostomläggning i höstas redan fixat en del problem. Mycket återstår dock, min hypofys har endas 45% funktion

45% shit och den ska ju styra det andra där inne. Resten av kroppen är i kaos underfunktion i tarmen, så klart, överfunktion överallt. Kroppen vet lixom inte vad den ska göra, hypofysen sänder ju otydliga signaler. Alltså tarmen sänder ut inte bara näring utan också slaggprodukter rakt ut i mitt blod

Så nu är det avgiftning som gäller, jag är ju realist så jag inser att det kommer att ta tid, 1,5 - 2 år säkert. Jag får köra lite försiktigt så jag inte blir sjuk när gifterna lämnar kroppen. Samtidigt ska jag fylla på med glutamin för att reparera cellerna så att jag kan ta upp näring.
Inte konstigt att man känner sig sjuk
Idag var en underbar solig dag, vi satt på gården i flera timmar i solen och drack kaffe, super härligt och visst blir man friskare, gladare, trevligare och mer kärleksfull mot omgivningen
Mio är fortfarande väldigt pappig

idag när hon badade hörde man henne ropa, då svarade jag (någon är alltid i närheten när hon badar, hon lämnas inte ensam i badet) ja jag kommer

svaret blev, NÄÄÄ Mamma PAPPA och sen började hon gråta

Blev glad igen när pappan dök upp. Hon är för gullig, raringen