210 kvadrat

jösses, jag som är värsta slarvern skulle klara av att stöka till ordentligt i ett sånt slott

vi bor på 100 och klarar inte av att hålla rent där
Här i Anga är måendet mycket bättre, jag har ätit middag och maken står och diskar. Mio är jätttttte trött, hon orkar vara glad typ 5 sekunder i taget men vad tapper hon är, lycklig är hon 2 ggr per dag, när hon får gå och sova

hon har idag ätit 1 dl välling 1 banan, halv burk blåbärspure, och lite sylt till pannkakan (som hon inte åt, pannkakan alltså) hon säger NAJ till all mat hur man än trugar
TV-n går varm med olika filmer men hon är bestämd på vem som ska hålla i filmvisningen
NAJ, mamma

PAPPA
här ligger man inte högt i kurs
Vi skulle behöva hantverkare hit till sommarstugan

Vi hade avtalat med grannen att han skulle bygga ut åt oss men så flyttade han tillbaka till fastlandet

så nu står vi utan. Ringer till ALLA på hela ön och dom säger visst inga problem, våren 2009

. Vi behöver ju nya sovrum NU. Mio sover i hallen och man måste gå igenom där för att gå på toa, inte en helt bra lösning, och dessutom ingen dörr intill vårt sovrum bara mörkläggningstyg så man hör ju allt hon pysslar med på morgonkvisten.
funderar på att ringa gotlandsmamman så du slipper ifrån städningen en stund

men då måste jag ju logga ut från forumet och det vill jag inte just ännu...
Krumel, Vattkoppor, vad jobbigt. Krya på er.
Skönt att vara tillbaka jag har saknat er
Kristina