Hej allihopa!
Gablex: välkommen hem när du nu kommer!! Grattis till visheten jag hört kommer vid 40-strecket!
Kattklo: Jösses kors. Verkligen. Säger som Tinis, jag lider, skrattar åt din humor i en bisarr situation och våndas med dig... Vi var sängliggande (inte) samtidigt vi flyttade, men det var ju inte i nääääärheten av er sjuka.
Päivi: VÄLKOMMEN tillbaka, du var saknad!
Elle: Hur snabbt flyttade ni egentligen

?? Körde allt OCH packade upp på en dag??? Eller missuppfattade jag? Hur många var ni? Inte för att vi tänkte flytta igen, men för oss tog motsvarande procedur ca 3 veckor.
Jannika!!! Stort tack för denna trygga tråd. Huuur skönt som helst att sätta sig med datorn, läsa lite hur alla har det, inte komma på något att skriva

, och sedan lugnt kunna sova vidare i soffan...
-------------------------------
Hörreni, jag har faktiskt tänkt på en sak. Fördelningen flickor/pojkar är inte vidare jämn i babyboomen på forumet. Kolla här:
LISTA-08
JANUARI:
11 januari/Olava (fick en pojke, enligt signaturen)
21 januari, Yosa (Albin 25/1)
23 januari, ela (fick en flicka!)
26 januari, fjällmor (flicka 18/1)
27 januari, asaeri (flicka 24/12 -07)
FEBRUARI:
2 februari F'lippas mamma (pojke 5/2)
2:a februari Krisse (flicka 12/2)
2 februari Miniz (pojke 5/2)
7:e februari/Hampus i Lit (tvillingar 21/1, en av var sort om jag minns rätt)
8 feb mammajenny (flicka!)
18 februari, Nya Mamman (Herman 12/2)
16 februari Ann 1977 ?? hmm, inte skrivit nåt sedan bf, hoppas allt är ok...
25e februari, Kattklo (pojke 8/3)
26/2 - hjhelena (pojke 22/2)
MARS:
2 mars Jonatans_mamma (pojke!)
8 mars Kvacke (pojke!)
12 mars Kantarella (pojke!)
27 Mars Tessan (Rasmus 21/3)
21 mars Lingontuva (pojke!)
30 mars sonica
Detta ger 13 pojkar och 6 flickor!! Det är ju inte ens i närheten av 50/50. Vad betyder detta? Annat än att den här babyboomen kanske inte startade med alltför välborstade tänder? Vad hände egentligen förra våren? Nancy, du är ju en hejare på teorier, kan inte du kläcka en bra?
Hmmm, funderar också vad detta betyder för oss som fortfarande ska leverera bebbar. Håller trenden i sig? Eller betyder det att det blir mest flickor framöver för att jämna ut jämställdheten?
Ska vi börja kvotera?
Ojoj, nu snurrar det i huvudet efter ett så här långt inlägg. Det var längesedan jag lyckades prestera mer än några rader...
Och avsaknaden av smileys skyller jag på att jag använder sambons dator, där man måste skriva in dom för hand

. Annars blir det helt tokigt... sådärför kan jag bara använda dom jag kan utantill

!