Nancy skrev:Då kanske inget annat stämmer heller då. Mannen din kanske köper sina foton i lokala souvenirshopen och Jannikas gubbe sjunger play back på sina barns dop.
Och inte får jag vara med i din klubb heller Mia... Konservativ eller ej så får jag nog hålla på spelreglerna.
Nancy skrev: Då är det alltså Jannika och Martina Haag då. Jaja, sämre klubb finns väl
Men en väldigt liten klubb.:-k Ingen annan som kan anmäla sig?
Ja, visst är det läskigt! Och jag gissar att det bara är toppen på ett isberg. Samma karl har, enligt säkra källor, gått fram till samma kvinna, tagit henne på brösten och konstaterat att hon "nog bara är en A-kupa".Ebbab skrev:Detta är en riktigt rutten historia, och visar egentligen hur kort steget är från talibanafganistan och en tidning i lilla Sverige (Jajamensan, Gudrun Schyman hade alldeles rätt).
Jag vet faktiskt inte vad man ska göra. Skriva en vass insändare, då med en förminskande vinkling av det manliga högsta hönset (och var kommer det uttrycket från då????)
Men sådana där gubbar är skitsvåra att komma åt. Och det är egentligen män som måste gå in i striden, eftersom struttarna har bestämt sig för att kvinnfolk bara är hysteriska lollor.
Jag förstår att hon väljer att inte kommentera. Hon är smart och vet att hon inget har att vinna på det. Men alla de andra fega gubbarna! Och Vad-Shütt eller hon heter! Vilka djävla fegisar!
Så mycket för de liberala idéerna om den fria marknaden, allas lika värde och yttrandefrihet. Patetiskt. Min svärfar har jobbat med Carling och hade ett och annat att säga om det. Kontrollmanisk. Han har byggt in sig och gjort det omöjligt att i praktiken bli avsatt. Jag får obehagliga kopplingar till Kungamordet faktiskt. Riktigt talibanskt hörru!
Jag har svårt att tro att nån av struttarna kommer få en rak rygg helt plötsligt. Tyvärr.
Och varma bad är ju en tacksam aktivitet i samband med tandborstning, Ebbab. Provade det idag. Trevligt. 8)
Kram Jannika