Mjölken sinar...

Tipsforum med husmorsrecept och huskurer

liw
Kontakt:

Inlägg av liw »

Hej du kämpe :D En liten sak till (ni kanske redan har nämt det i ngn inläg jag missat men jag tar upp det ändå)...
Nu dricker du te som ska vara bra och du ger tillägg för att vara säker på att han blir mätt. Jättebra! Men glöm inte att ta hand om dig själv ordentligt också så att du får koppla av emellanåt. För mig gjorde det susen att få komma ut ibland bara jag, om det så var en promenad till affären bara. Lämna maken hemma med en flaska (urpumpat eller tillägg). Samma sak ngn kväll då och då. Gör iordning en flaska och stoppa i öronpropparna och placera dig själv i ett varmt bad, lite tända ljus och en god bok. Koppla bort allt och bara mys. Efter badet kan du lugn och harmonisk gå upp och sätta dig i soffan och fortsätta matningen, avslappnad! :D
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Eva-Karin

Inlägg av Eva-Karin »

Hej liw,
tack för tips och uppmuntran!!
Försöker att ta det lugnt men det är ju svårt... :?
Ska försöka, lovar hihi :D
Jag vill ju ha gossen med överallt,typiskt mammor eller ???
Kram från E-K :)
liw
Kontakt:

Inlägg av liw »

Typiskt mammor :lol: Jag har ganska lätt att inbila mig själv att jag är oumbärlig :lol: Kämpar på att släppa det och ska därför unna mig en danskryssning med mina vänner nu på torsdag \:D/
Linda
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Eva-Karin

Inlägg av Eva-Karin »

Hihi, jag är väl oumbärlig... :?
Närå, du har så rätt men jag har så svårt att koppla av, sitter och tänker på allt som borde göras!!! :lol:
Fnys... karlar tycks inte tänka så :roll:
önskar er alla er trevlig helg, ha så kul på kryssningen oxå :D
liw
Kontakt:

Inlägg av liw »

TACK, det ska jag verkligen ha :D
Linda
Skriv svar

Återgå till "Mat, mage, barnakropp"