Utmärkta standardmodellen

Barnavårdsforum. Standardmodellen och andra råd och dåd i Barnabokens anda
Skriv svar
Jeanette R

Utmärkta standardmodellen

Inlägg av Jeanette R »

Hej!
Jag ville bara hoppa in och säga hur underbart bra standardmodellen är!
Lillasyster har köpt allt jag kommit med sedan hemkomsten från BB. Det enda hon opponerade emot var när natten skulle bli 6 timmar lång utan mat. Hon höll ut i 2 veckor då jag fick vagna så gott som varje natt. Efter det har hon sovit tills jag har väckt henne. Ökningen till 8, 10 och nu 12 timmar natt har hon bara anammat rakt av. Utan att vakna en enda gång. Jag är lika fascinerad nu som med storebror.
Så alla som tvekar, kör på med rätta attityden. De behöver bara lite övertygelse, vissa mer, andra mindre.
Nu vill jag bara försöka hjälpa så många som möjligt i min närhet som också vill lära sina små att sova. :D

Utsövda hälsningar

Jeanette
Erik 0503
Elise 0709
Elle

Inlägg av Elle »

Vilken UNDERBAR läsning :D TACK för att du delar med dig! NJUT av varandra :heart: och tack för att du sprider din kunskap vidare!

:heart: Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Hej Jeanette, härlig berättelse. Jag hoppas verkligen du vill vara med och hjälpa till att svara på SM frågor här under "Späda och små". Jag behöver all assistans jag kan få! :lol: :P [-o<
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Jeanette R

Inlägg av Jeanette R »

Jag ska försöka bli lite flitigare och hjälpa till och svara, TorsMamma! På samma sätt som jag fick så bra hjälp för tre år sedan. Men det är så lätt att låta bli att logga in när allt är frid och fröjd :oops: .
Bättring lovas! :lol:

Jeanette
Erik 0503
Elise 0709
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

:lol: Puss :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Späda barn och små (nyfödd till 1år)"