Jag med/LO skrev:åh Sara, nu gråter jag.TorpSara skrev:Åh, vad det gläder mig! Att få del av andras glädje är en stor tröst!
![]()
![]()
Nu platsar vi också här
-
HannaMaria
-
jennymaria
Hej igen!
Såg nu att det här är den rätta platsen för gratulationer.
Nu har jag samlat mig lite men är fortfarande själaglad för er skull! Det måste vara ett alldeles särskilt fantastiskt litet barn som har fått ynnesten att komma till er mysiga familj.
Ett lejon då? Eller jungfru kanske...
Kram Jannika
Såg nu att det här är den rätta platsen för gratulationer.
Nu har jag samlat mig lite men är fortfarande själaglad för er skull! Det måste vara ett alldeles särskilt fantastiskt litet barn som har fått ynnesten att komma till er mysiga familj.
Ett lejon då? Eller jungfru kanske...
Kram Jannika
Tack alla!
Vi är lyckliga - inte minst lilla stora Vera som idag frågade vad bebisen skulle heta.
Pappa funderade lite tillsammans med henne och sa att det beror ju på vad det blir, lillasyster eller lillebror. Vad tror du att det blir.
Hmmm, en lillebror.
Och vad ska han heta då?
Tänka, tänka, tänka. Han får nog heta lillebror bara
Mamma vill nog att han ska heta Vilgot om det blir en kille.
Det vill INTE jag, svarade hon med eftertryck
Lejon, helt klart! Ja, om hen inte har bestämt sig för att vänta lika länge som din lilla pärla, Jannika
/LO
Vi är lyckliga - inte minst lilla stora Vera som idag frågade vad bebisen skulle heta.
Pappa funderade lite tillsammans med henne och sa att det beror ju på vad det blir, lillasyster eller lillebror. Vad tror du att det blir.
Hmmm, en lillebror.
Och vad ska han heta då?
Tänka, tänka, tänka. Han får nog heta lillebror bara
Mamma vill nog att han ska heta Vilgot om det blir en kille.
Det vill INTE jag, svarade hon med eftertryck
Lejon, helt klart! Ja, om hen inte har bestämt sig för att vänta lika länge som din lilla pärla, Jannika
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Jag vet, jag har träffat några i min dag. Och trivs för det mesta med dem
Handlar mycket om att det inte ska skära sig bara, eftersom jag också är rätt självklar 
Från början hade vi beräknat datum 10 januari, det blev ganska tidigt justerat till 15. Hon är ju född den 20:e
Så jag skulle bli mycket förvånad om jag går över 14 dagar
När jag tittar i olika kalendrar så ser det ut om 26-28 juli. Så jag räknar än så länge med början på augusti.
/LO
Från början hade vi beräknat datum 10 januari, det blev ganska tidigt justerat till 15. Hon är ju född den 20:e
Så jag skulle bli mycket förvånad om jag går över 14 dagar
När jag tittar i olika kalendrar så ser det ut om 26-28 juli. Så jag räknar än så länge med början på augusti.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Lilla Vera är ju en trippel-stenis! Sol, Måne och Merkurius! Inte undra på att hon är så klok och cool att Amanda får se sig slagen med hästlängder. Stenbockar hetsar inte upp sig i onödan. Och kärlekens Venus i fiskarna, ett stort hjärta som ömmar för de små och svaga. Gulle-Vera.
Perfekt syrrmaterial det där.
Ja, det är så roooligt att ni ska få smått att jag inte vet vad!
Nu ska jag fika. Kram Jannika
Ja, det är så roooligt att ni ska få smått att jag inte vet vad!
Nu ska jag fika. Kram Jannika
-
Fjällfolket
Jag visste ju... 8) Och jag har hållt tyst om det med, men får jag berätta för syrran nu?? 8-[ Eller det kanske du redan gjort själv
Jag är så glad och har tänkt på er så mycket sedan jag fick reda på det!
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
-
ms Sophie