julklapp till 4 mån

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
suzzi

julklapp till 4 mån

Inlägg av suzzi »

Hej

Jag kanske har hamnat fel meddela mig det då gärna så jag kommer rätt!

Jag har en tjej på 4 mån hon kommer vara 5 månader när det är jul. Hur tänker ni kring julklappar till en sån liten?

Själv känner jag mig lite tankspridd, varför ? undrar jag och varför inte? Klart lillan ska ha en julklapp ! :?

Berätta hur ni tänker ! :D
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Ärligt talat så tror jag ju inte att hon har något som helst utbyte av julklappar, men att riva lite i papper och trassla med snöre är ju alltid kul. Vad det är i, spelar nog ingen ingen större roll ;) Men något som är praktiskt och behövs i vardagen skulle jag välja.

/LO

PS. jag flyttade tråden till Barnasaker.
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Gäst

Inlägg av Gäst »

Vi köpte julklappsgrejor som skulle passa till ensamleken, förra året! Anton brydde sig inte ett skvatt om julklapparna, trots att han var hela 9 månader :lol: . Han lekte med snörena hela julafton.

Köp något som julklapp som ni skulle köpt ändå, liksom. Eller köp inget alls, tror inte dottern kommer att hålla det emot er i framtiden :D .

Tycker jag. Precis som /LO!
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Edvard fick inga julklappar av oss sin första jul, och jag vetetusan om han får det i år heller. Han får så mycket av far&morföräldrar ändå... :shock: :oops: :wink:
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Vi köper inte heller julklappar till vare sig vuxna eller för lilla Tor. Han får nog en julklapp nästa år kanske... :roll: :oops:

Annars är väl leksaker till ensamlek en toppengrej :wink: :lol:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"