Nu har vi riktigt trubbel med middagsluren.
Detta har hållit på i ca: 3 veckor...börjar bli dålig vana av detta! Nattsömnen fungerar bra som vanligt.
Hoppas någon kan hjälpa. Mvh tina-stina
Hej Tina-StinaTina-Stina skrev:Hej!
Nu har vi riktigt trubbel med middagsluren.Den sovs inte..grabben slänger ut täcke, kudde, och madrassen. Ropar, sjunger om vart annat, under 1,5 timmar.. ja...allt utan att sova!
![]()
Nancy skrev:Inledande fråga: hur agerar Du då sonen har sin cirkus i sängen![]()
Hej Tina-StinaTina-Stina skrev:Men samtidigt kan han ju inte sova på sängribborna..)
Hehe, jag ska (o)villigt erkänna att jag också har en massa fördomar - att tjejer är mer gnälliga t ex, och att de är lite mer "räviga" än killar... men det kanske är bara just mina som är såTina-Stina skrev:Ja, det var väl lite fördomsfullt att tänka att killar är lite mer framåt och röjjiga