Expedition viktväktarna, säsong 2.
Godmorgon
\:D/ -1,1 \:D/
Åh, det känns skönt, för nu har jag sannerligen tränat och ätit rätt (fast points har jag inte räknat på hmmm... väldigt länge
)
Jag måste få säga Nancy, att jag tycker du är SÅ himla duktig! Och att du väger som en lite fluglort nu
Och alldeles snart är du i MÅL! Bra jobbat, tjejej!!!
Och Päivi, vi ses väl nästa vecka!?!
Jag ska erkänna att ibland känns det galet jobbigt. Det är ett sånt jäkla jobb att bli av med ETT kilo, och så har jag sisådär 20 kvar
. Jag har vv-tänket i bakhuvudet, men jag ORKAR inte räkna points, så det får helt enkelt ta sin lilla tid det här! Det bästa är att jag kommit igång med träningen, nu kör jag minst tre, oftast fyra, pass i veckan! Då känns det motiverat att äta bra också, annars kastar man liksom träningen i sjön...
Lycka till resten av er också
Kram Mia
\:D/ -1,1 \:D/
Åh, det känns skönt, för nu har jag sannerligen tränat och ätit rätt (fast points har jag inte räknat på hmmm... väldigt länge
Jag måste få säga Nancy, att jag tycker du är SÅ himla duktig! Och att du väger som en lite fluglort nu
Och Päivi, vi ses väl nästa vecka!?!
Jag ska erkänna att ibland känns det galet jobbigt. Det är ett sånt jäkla jobb att bli av med ETT kilo, och så har jag sisådär 20 kvar
Lycka till resten av er också
Kram Mia
Godmorgon
-0.4 här.
Helt ok. Det går neråt i alla fall...och jag är nöjd med att jag går i de flesta av mina kläder. Dock inte så nöjd så jag lägger av. Nu väntar dock stort party i helgen och bilresor och flygresor och...så det blir en utmaning.
Håller med Mia - bra jobbat Nancy. Lågt BMI
men det är inte många kilon du har.
Mia - bra jobbat. =D>
Du ska se att resultatet kommer. Förstår att det känns segt. Det tycker jag att mina kg också gör. Men tänk att du lägger om dina vanor och ditt sätt att leva. Det kommer att ge resultat - för livet. Sätt målen högt för framtiden vad gäller hur du ska må, se ut etc. Om inte annat så kan man titta på gräsliga "du är vad du äter" på torsdagar för att bli äcklad av det mesta. Snart inget kvar att äta. Såg ni hur "kassodlad" lax hanteras
Kommer aldrig att köpa annat än vildfångad lax framöver. Och Päivi - hur var det nu "ve den som mesar sig"...
Gblex - helt rätt att ta en paus och sikta framåt. Allt som kan skapa motivation.
Så, en skickad till skolan. En ska till kyrkis. En ska sova och jag ska gå ut och gå. Träningen har blivit hemskt lidande senaste veckorna pga penicillin och gräsliga förkylning...nu en på g igen. Blir galen.
Ha en bra dag alla.
Kram

-0.4 här.
Håller med Mia - bra jobbat Nancy. Lågt BMI
Så, en skickad till skolan. En ska till kyrkis. En ska sova och jag ska gå ut och gå. Träningen har blivit hemskt lidande senaste veckorna pga penicillin och gräsliga förkylning...nu en på g igen. Blir galen.
Ha en bra dag alla.
Kram
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
-
Nancy
STOR kram till Päivi och med instämmande i Susannes väna uppmaning...
Kom igen Päivi, vi håller på dig
Mia: Tjusigt jobbat
Vet hur det känns att ha många kilon kvar. Har varit där också . Det tog mig flera år innan jag lyckades men så blir det inte för dig. Du är jätteduktig och kämpar fantastiskt bra
Susanne*: Grattis till minskning och till att kläderna sitter bra
Hoppas att du slipper förkylningar framöver 
Jo, jag väger inte så mycket som det är redan nu MEN min ynka längd 157 cm tillåter inte så många kilon 8)
Kram från Nancy
Mia: Tjusigt jobbat
Susanne*: Grattis till minskning och till att kläderna sitter bra
Jo, jag väger inte så mycket som det är redan nu MEN min ynka längd 157 cm tillåter inte så många kilon 8)
Kram från Nancy
Snälla duggan
det är ingen alls här som kräver att du ska göra nån sammanställning alls! Jag lovar! Gör det bara om du vill och hinner!
Bra jobbat, by the way
och du med Susanne, det är alltid extra tungt när man är sjuk också... Sussi - vi väntar här på dig när du känner dig redo igen
Kram!!!
Bra jobbat, by the way
Kram!!!
-
Lillamolntuss
- Inlägg: 620
- Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:34
- Ort: Södermalm
-
Lua
Hej goa vänner!
Jag meddelar härmed mitt utträde ur denna trevliga tråd. Min motivation har från start varit oförskämt låg för att inte säga obefintlig. Oförskämt mot er som deltar på riktigt. Jag kan villigt erkänna att det här sättet att viktminska inte passar mig. Min kropp brukar sköta det bäst själv om jag lägger mig i så lite som möjligt, haha! Som med kurbebisar, inte för mycket överkoncentration.
Jag gick nog mest med för att få kackla lite vid sidan av med alla trevliga forumister som hålls här men det kan jag faktiskt göra någon annanstans.
Så därför vill jag önska er alla LYCKA TILL med era mål! Kram till alla vackra kvinnokroppar, stora som små, från mig.
Jannika
Jag meddelar härmed mitt utträde ur denna trevliga tråd. Min motivation har från start varit oförskämt låg för att inte säga obefintlig. Oförskämt mot er som deltar på riktigt. Jag kan villigt erkänna att det här sättet att viktminska inte passar mig. Min kropp brukar sköta det bäst själv om jag lägger mig i så lite som möjligt, haha! Som med kurbebisar, inte för mycket överkoncentration.
Så därför vill jag önska er alla LYCKA TILL med era mål! Kram till alla vackra kvinnokroppar, stora som små, från mig.
Jannika
-
Lillamolntuss
- Inlägg: 620
- Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:34
- Ort: Södermalm
-
Gäst