Bugaboo - sova i sittdelen?

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
tribel
Kontakt:

Bugaboo - sova i sittdelen?

Inlägg av tribel »

Hej!
Jag undrar om det är någon annan som har en bugaboo och börjat med sittdelen? Jag är inte riktigt där ännu, men undrar om det kommer att gå och sova i den där skålen? På magen går det ju förståss inte. Kan man vagna med sittdelen? Är i valet och kvalet om jag ska försöka byta vagnen. Tacksam för råd!

Hej från Anna
Anna, mamma till Tim, född 2007-04-26.
father of sons

Inlägg av father of sons »

:D

Det går att sova i "skålen" :lol: , på rygg.
Vi bytte till en Emmaljunga...

tribel
Kontakt:

Inlägg av tribel »

Ni tyckte alltså inte att det gick nåt bra i bugaboo'n? Om jag förstår det rätt ... :)
Anna, mamma till Tim, född 2007-04-26.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hej!
Det går bra att sova i bugaboon för våran 1-åring, bättre nu än när han var mindre då benen liksom stod rakt ut vid fullt liggläge...
(Han har iofs aldrig sovit över 45 min i någon vagn, inte ens i en gammal teutonia med liggdel så jag knaske är fel person att be om råd.)
father of sons

Det går bra om de trivs på rygg. Sovandes.
Vi bytte till en Emmaljunga så att folk kunde sova som de ville (mage, rygg, på huvudet). Bugaboon är dock nästan omöjlig att Vagna bra med. Inget bra knyck i det hela.

Gäst

Inlägg av Gäst »

Hm, jag tycker bugaboon går att vagna i utan problem alls! Man låser framhjulen och voila - hur bra som helst tack vare stötdämpningen fram. (I alla fall frog och cameleon, vet inte hur det är med dämpningen på geckon)
Jag låter som en försäljare, men jag älskar verkligen våran vagn :lol:
father of sons

Visst går det att vagna - men inte Vagna :wink: .

Vi tycker det är stor skillnad på att vagna de nya moderna vagnarna (har haft de flesta :oops: ) och t ex Emmaljunga.

De är mer stumma i vagningen, istället för sviktande/gungande.

Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"