Just det, och det är därför jag är här. Barn, var ordet.judas30 skrev:- - - och betraktar dig som en auktoritet när det gäller barn.
Som mamma J beskrev saker och ting i sitt första inlägg, som jag besvarade, blev barnet behandlat på ett sätt jag - som "auktoritet när det gäller barn" - fann fullständigt oacceptabelt.
Du håller säkert med mig, pappa som du är till ett jämgammalt spädbarn
Mamma J har fått och får fortlöpande ett fantastiskt stöd med alla möjliga råd och konstruktiva förslag till lösningar på HENNES problem. Och det är det underbara med detta forum: här finns plats för alla röster, alla bekymmer, stora som små. Men MIN "nisch" är de små (och inte så små) barnens välbefinnande här i världen. Det är det jag arbetar för. Känner sig då någon förälder tilltufsad för att jag ser till barnet och enkom barnet, finns det - som synes här - andra som tar sig an annat än det jag ser till i första hand, och som gör det med en äran =D>
Så jag skäms inte det minsta. Jag ber inte om ursäkt för att jag ingriper när ett litet barn far illa. Särskilt inte när jag blir anropad, om man säger.
Angripa Anna Wahlgren kan man ju göra (gärna på Diskussionsforum), det kostar ingenting - men vad hjälper det mamma J
#-o