Nu har jag hämtat mig lite från de tårar av rörelse förra inloggningen gav..
8) jupp du har förstått rätt.. och i regel blir det ju "tyngre" med tiden så att sägaNancy skrev:Fjällmor: Du finns i mina tankar och jag hoppas så att du slipper för stora plågor
Om jag förstått saken rätt är det så att du antagligen kan komma att ha det såhär graviditeten igenom men kanske i varierande grad
![]()
Jannika skrev:Mitt sprattel är borta men vadderingen kvarstår.
Kan någon förklara DET med en kemisk formel? Jag har provat att suga upp den med ökat intag av bullar och Ahlgrens bilar men det hjälper inte alls! Jag står rådlös...
JennyH skrev: Nämen, din gamla stackare![]()
*frieda* skrev: Kära FjällmorGratulerar till Bonzo Fjällräv
Hakar på TorsMamma: Magdans ska det vara
Jag gick på en "magdans för gravida" kurs när jag väntade senaste tillskottet
TorsMamma skrev:Stackars fjällmorVi får hålla kontakten, kanske Tor och jag törs göra någon form av utflykt innan jag börjar jobba i Nov? Men bara kanske... Och om vi får komma så klart
Såklart ni får!!!
Jag har också gått igenom mina dvd-pass grundligt och funnit att "FitMama"-dvd'n innehåller rejäla pass för rygg/bäcken/mage i ställningar full genomförbara...
...speachless...Jannika skrev:Men hur ska Gastsjön och alla skräp klara sig utan Fjällmor?Med eller utan gnisselfogar och vadd? Det gååår ju inte. Ambulanshelikopter? Med Idol-Markus som underhållning bjudandes på snittar och alkoholfri champagne? Kan nån fixa det lite snabbt, tack.
Kram Jannika
innerligt tack, min vackra vän
Ewa skrev:Jag har två olika varianter på bälte från mina båda förlossningar. Dels det vanliga, elastiska som man brukar rek av BM, dels ett mer ortopediskt som jag fick från ortopeden när jag fick diskbråck och hade foglossning när jag väntade Anton. Vill du ha något av dem? Om du har länge att vänta tills du ska till BM eller så?
Jag har ett gammalt slitet elastiskt.. men det räcker ju inte så långt i blåbärsskogen
Storkramen till er alla från regniga fjäll!
/Fjällmor