Hej!
Undrar bara hur ni skulle löst detta. Vi ska ut och flyga nästa onsdag å de hamnar mitt i Antons middag..
Normalt äter han mellan 17-17,30. vårat flyg går 16,35 sen är vi på arlanda efter 1 timme lite drygt men då har vi bara 20 minuter på oss till nästa plan går och sen landar vi först 20,00.
Jag har faktiskt inte en susning om hur jag ska lösa de här för mat måste han ju få. Kan de räcka med smörgåsar och yoggi kanske?
Tips om någon har tack!
Flygtid mitt i maten..
-
Electrifying
Flygtid mitt i maten..
Antons mamma
Anton f?dd 20031219 sover gott utan kuren.
Hej!
Ja, det är bara att flytta på något mål.
Ge middagen senare/tidigare den dagen, och kör på ditt förslag smörgås/yoghurt t.ex. Eller lite frukt. Eller välling,(smidigt att ha med sig
)
Eller tar du helt enkelt med dig en barnmatsburk, och ber personalen i planet att värma den till dig!
Detta kommer gå fint!
kram anna
Ja, det är bara att flytta på något mål.
Ge middagen senare/tidigare den dagen, och kör på ditt förslag smörgås/yoghurt t.ex. Eller lite frukt. Eller välling,(smidigt att ha med sig
Eller tar du helt enkelt med dig en barnmatsburk, och ber personalen i planet att värma den till dig!
Detta kommer gå fint!
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Valling i nappflaska e ett hett tips, det ar namligen bra om de suger vid nedstigning for oronens skull. Sa da kaptenen sager att ni skall ta pa sakerhetsbaltena for nedstigning sa kor du igang med maten.
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
-
Electrifying
Vi har flygit många gånger tidagare och de har aldrig varit några problem bara jag som var lite fundersam över denna gången eftersom de hamnade så knasigt tidsmässigt.. men jag kommer nog göra så att vi ger middag tidigare och sen har jag med yoggi och macka på planet. Välling får han sen när vi kommer fram..
Tack för svaren!
Tack för svaren!
Antons mamma