nattvak!!!!!!!!!!!!!

Skriv svar
mammi79

nattvak!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av mammi79 »

Hej igen!!

Måste skriva lite uppdatering.För tillfället somnar pojken helt bra, det är själva nattvaken som nu är stort problem. Jag tog för det första bort tuttflaskan samt alla böcker och bilar från sängen. Han sover med sina kramdjur och inget annat. Men nu vaknar han då mitt i natten och först skriker till en gång, avvaktar om han börjar mera skrika så ramsar jag x 4. Han är tyst för en stund och börjar igen skrika, Han skriker endera "mamma" eller "täcket på". Men ju mera jag ramsar destu mera varvar han upp och skriker och är riktigt hysterisk. Jag gick in till hans rum och tillrätta la honom och gick ut med ramsan och han var emelIan riktigt lugn men bara för en stund innan han börja igen skrika.Han höll på i 2 h och var till sist riktigt hopplös och jag gav dumt nog upp och tog han med i vår säng! :oops: Man märker att han har defintivt trots och har börjat testat oss oerhört både på dagarna och nätterna. :cry:

JAg är väldigt fundersam om alls ramsan tar mera på honom för när han bara blir argare och till sist hysterisk när jag ramsar. Vad tycker ni skall jag bestämt fortsätta ramsa såfort han piper på natten och gå in bara vid nödfall och tillrätta lägga honom och ramsa ut? Eller hur skall jag klura ut det här.
Väldigt tacksam för svar!!
-
Kantarella

Inlägg av Kantarella »

Svarar dig i din andra tråd.....

/Åsa
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"