Hej Anna! (och ni andra)
(Det var jag som skrev om min lilla tös,som håller på och spänner sig när hon sittar i matstolen,bilstolen och vagnen). Tack för ditt svar förresten. Men jag undrar bara vad jag ska göra när hon gör så? Ska jag ta upp henne,skoja bort det eller låtsas som att det regnar?
Ha det bra och kram! / Mia
En fråga till Anna...
Ett tips är att svara på ditt eget inlägg, då finns ju liksom hela bakgrunden med.
Och den diskussion som har det senaste inlägget hamnar överst, så det är ju ingen risk att det försvinner.
/LO
Och den diskussion som har det senaste inlägget hamnar överst, så det är ju ingen risk att det försvinner.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Krånglar hon i famnen under ätande så gör som du fått föreslaget - hiva upp henne över axeln som om DU tyckte hon skulle rapas/ ta en paus. Fortsätt sedan mata i en attityd av självklarhet.
Bär inte omkring på henne, sätt henne mitt på bordet i stället för i matstolen, inskränk bilbarnstolsfastspännandet till ett minimum; kort sagt, undvik alla former av fasthållanden så långt det någonsin är möjligt, tills detta går förbi, och återigen - PÅ MAGE
Största möjliga rörelsefrihet är vad hon behöver och måste ha.
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022