Ny tid för Fjällrävsspaning via UL inbokad 27/7...
med sveriges i särklass äldsta UL-apparat still in use 8)
Så det är bara att vänta å längta och hoppas h*n inte gömmer sig då med.. [-o<
Ah!
Gott ändå.
Jag minns när vi fick se Kakan vid 10 veckors ålder (nu kommer jag inte ihåg vad jag drog för vals för att göra det möjligt... ) och hon låg där som en räka och gjorde situps.
jo, det är ju det man hoppas på! Men jag vet också att min bm nöjer sig med ett pickande hjärta och en hinnsäck i rätt storlek på inskrivningskollen...
så det är bara att hoppas att man får se lill-Bonzo!
Lotass gömde sig båda gångerna... så jag vet hur DET känns!
En liiiten tjuvtitt för att se att allt var ok - och visst var det det! En liten bebis Bonzo låg där och sprattlade med armar och ben, och skuttade till med hela lilla kroppen vilket förorsakade innerligt kärleksfyllda fniss och glädjetjut från samtliga familjemedlemmar
Till och med Lillprins Lo hojtar: " mä MAMMA! En BEIIJ!!!"
En snabb koll på ett pickande hjärta, och ett mått på den lillas huvud togs - allt i sin ordning \:D/ Bf flyttades fram några veckor (som vanligt ) till den 30 jan, beräknat på fjällrävens mått
Så med min historia kommer väl den lilla ut lagom till alla hjärtans dag
Vad härligt att ni fick er en titt på minstingen. Undrar just vad det är för en... Kram.
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".