Sökningen fann 4 träffar
- mån 19 mar 2012, 23:17
- Kategori: Forum om kurbarn äldre än ett år
- Tråd: Stora sömnproblem efter att fått syskon HJÄLP!!
- Svar: 2
- Visningar: 2418
Re: Stora sömnproblem efter att fått syskon HJÄLP!!
Hej Susanne, Tack för ditt svar. Det är sant som du säger att vi måste ändra vår attityd att inte tycka synd om vår dotter. Hon sover ju klart bäst i sin egen säng och när hon kan sova hela natten. Jag har nog bara känt att hon är så liten och därför fått dåligt samvete, men det är ju klart att det ...
- sön 18 mar 2012, 21:45
- Kategori: Forum om kurbarn äldre än ett år
- Tråd: Stora sömnproblem efter att fått syskon HJÄLP!!
- Svar: 2
- Visningar: 2418
Stora sömnproblem efter att fått syskon HJÄLP!!
Hej, Jag ha en dotter på 20 månader som sedan hon var fem månader har sovit genom natten, det har tagit 1 min att lägga henne och hon har sovit mellan 7 och 7 (Men undantag för når hon varit sjuk och vissa andra korta perioder) För 3 veckor sedan fick hon ett syskon och sedan dess har nätterna blivi...
- tor 06 jan 2011, 22:53
- Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
- Tråd: 5 månader somnar bra men vaknar på natten
- Svar: 3
- Visningar: 1134
Re: 5 månader somnar bra men vaknar på natten
Tack för ditt svar!!
Jag har nu tagit bort nappen och dragit ner på 22 amningen.
Hon har sovit hela natten i flera nätter på raken!!!
Nu ska jag snart ta bort 22 amningen helt.
Tack
Jag har nu tagit bort nappen och dragit ner på 22 amningen.
Hon har sovit hela natten i flera nätter på raken!!!
Nu ska jag snart ta bort 22 amningen helt.
Tack
- tis 14 dec 2010, 22:21
- Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
- Tråd: 5 månader somnar bra men vaknar på natten
- Svar: 3
- Visningar: 1134
5 månader somnar bra men vaknar på natten
Hej! Jag har en dotter på snart fem månader. Hon har varit duktig på att både somna och sova sedan hon var väldigt liten. Sov 6 timmar i sträck redan när hon var 2 månader. Senaste tiden har hon dock börjat att vakna mer, hon brukar vakna vid fyra tiden och vill då ha sin napp. Men senaste veckan ha...