Nån som har tips på vart man kan köpa sig en bra haklapp?
Bra haklappar?
Bra haklappar?
Hur hittar man en bra haklapp egentligen?
De hårda blir han vansinnig på så fort jag tar fram dem i stort sett
De i tyg samlar ju inte upp någonting!
Har en mjuk i galon med ficka som nog är bäst, men den är "för fin" så den vill han bara vända upp och ner på och gosa med när man äter.
Det är en knallorange leopard på den...
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
HM har faktiskt bra haklappar. Det finns såna i mjukplast med ficka, billiga oxå. De hårda blir Karl oxå arg på.
De från HM är stora och räcker över ner mot benen, om du förstår hur jag menar, inget som rasar på honom utan det faller ner på golvet. Sen är det bara att dammsuga eller torka. Vår dammsugare är svart, långa öron och har fyra ben.
Åsa
De från HM är stora och räcker över ner mot benen, om du förstår hur jag menar, inget som rasar på honom utan det faller ner på golvet. Sen är det bara att dammsuga eller torka. Vår dammsugare är svart, långa öron och har fyra ben.
Åsa
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Jag har köpt flera bra haklappar i galonliknande material med ficka längst ner som fångar upp sånt som rinner längs lappen (klarar en hel kräkning också, praktiskt när smakisen hamnar fel). Tyvärr (eller kanske tvärtom
) gillar lille E att stoppa in den i munnen och suga käk direkt från den, men man kan ju dra undan den när skeden ska in. Min bästa är från Marimekko för den är så stor, HM:s är också bra och det finns ofta liknande skapelser på större matvaruhus. Barnens hus säljer en liten ät/lekjacka med laban och labolina på som täcker bra också, är mindre än babybjörns lekjacka med långa ärmar.
Detta känns som om det blev produktplacerarnas våta dröm, men hur gör man sig annars förstådd
?
Detta känns som om det blev produktplacerarnas våta dröm, men hur gör man sig annars förstådd
Lycklig och tacksam mor till Lille E 2/8-04, lilla A född 16/8-07. TACK Anna för att du räddat vår familjefrid, om och om igen!
Re: Bra haklappar?
Vi hittade en jättebra på Barnens Hus i Linköping när vi var där i julas. Den heter Sassy och är en haklapp med tyg på baksidan och plast på framsidan med kardborrknäpping. Nertill knäpps (om man vill) en hård haklappsficka fast med knappar. Haklappen kan tvättas iaf 30 grader och fickan eller vad man nu ska kalla den kan diskas i diskmaskinen. Vi ångrar att vi inte köpte en till för de är jättebra. Pris 69 kr tycker jag är överkomligt då vi har använt den var je dag och den fortfarande är väldigt fin.
Anne med Elsa f?dd 1 juli
Vil bare si at håndklær (handdukar) også fungerer helt bra som "haklappar" 8) De er praktiske og store nok til å dekke en liten kropp i full gang med å spise. Særlig dekorativt er det kanskje ikke, så da kan man jo foretrekke å bruke kjøpte haklappar til "fint" bruk, festligheter o.l.
Mamma til to gutter, f-98 og 01.