Mammut Maria mot nya mål!

Barnavårdsforum. Standardmodellen och andra råd och dåd i Barnabokens anda
Skriv svar
Gäst

Mammut Maria mot nya mål!

Inlägg av Gäst »

:D Hej alla kära forumister! :D

:D Sedan snart ett års tid har jag så sakta börjat jobba som utbildningsledare för föräldrautbildningarna inom Active Parentings program och även enskild guidning i föräldraskapet kring bl a sömn, självkännedom och relationer. Under våren har jag fått det kära bekymret att denna verksamhet upptar mer och mer av min tid och därför kommer jag tyvärr inte längre att ha möjligheten att vara ordförande för forumet. Det är blandade känslor jag känner men mest av allt känner jag en stor glädje i att forumet utvecklats så som det har! Det är fantastiskt att se hur självgående forumet är och hur alla engagerat och sakligt hjälper varandra att nysta i sömnhärvor och annat =D> ! Det är, som Anna också sagt, så det var tänkt med forumet och nu känns det som att vi är där!

:D Jag har varit aktiv som ordförande på detta helt fantastiska forum i ett antal år under min föräldraledighet och det har varit en mycket betydelsefull tid för mig. Jag har fått möta er alla och fått erfarenheter av er och era barn. TACK för allt ni delat med er av och fortsätter att dela med er av :heart: ! Sluta aldrig med det - ni är så betydelsefulla :!:

:D Jag känner också en stor glädje i att ha kunnat hjälpa er på er väg i föräldraskapet och som guide i Barnabokens livsfilosofi. Jag vill tacka för all uppmuntran jag fått av er- vilken varit, är och förblir en stor drivkraft för mig!

:idea: Jag kommer självklart inte att försvinna helt utan dyka in då och då. En dos positiva föräldrar och glada barn måste man ha då och då :lol: !

:idea: Om man vill nå mig så gör man det via infon i "profile" och den till hösten kommande hemsidan! Välkommen!

:heart: De absolut i särklass bästa hälsningar från er Mammut! :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:heart: Kära underbara Päivis favoritmammut bland alla Mammutar: :heart:

Först och främst: TACK. Jag har bläddrat igenom mina första inlägg här på forumet, och insett att det inte är så väldigt många som inte du skulle ha engagerat dig i! Hugo sover som en gris, har gjort det sedan han var åtta veckor, och oavsett om det gäller lös mage eller schematrassel, eller nattsudd, eller världsfreden :P , så har jag förr eller senare En Engagerad Mammut på plats.. 8) :heart:

:D Hoppas verkligen att du kommer att trivas med det nya, och att allt blir så jättebra som det bara kan bli! :D

Vi kommer naturligtvis att sakna dig någonting enormt, :cry: men å andra sidan så har du ju lovat att titta in någon gång ibland. :D Känns bra att veta; trevliga människor vill man ju inte förlora ur sikte! :lol:

Många kramar skickas från Päivi och Hugo, som numera sover mellan 11-13, och trivs med detta oförskämt bra! Båda två... 8)

:heart: :heart: :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Tack, min finska favorit till varghona :heart: :lol: !
Gäst

Inlägg av Gäst »

Fast när du sen kommer och besöker forumlivet till julen nångång, DÅ är jag inte varghona längre. 8) Då har jag gått vidare i evolutionen (vad kommer efter varghona... :-k ... sankt bernhards... nej.. öh..), och blivit en.. en.. en jättesäker tvåbarnsmamma som vet precis hur man gör, :D och som aldrig tjuvkikar på Vad Mammut Skrev När Hugo Var Liten, :D för hon kan ju allt så bra själv, :D och så jollrar ju den nya bara lite gulligt ändå, och sover jättebra efter standardmodellen redan på BB. :D Har jag bestämt. :D
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Se där :thumbsup: ! Varghonan börjar utvecklas till en Mammut - såklart :P :lol: !
Sarika

Inlägg av Sarika »

Tack själv Mammut :heart:

Tråkigt att du lämnar oss även om du tittar in då och då. :wink: Dina råd har varit ovärderliga och du har för mig varit och är en förebild för hur jag vill vara som förälder.

Lycka till :!:

Och kommer du i framtiden att ha en kurs i Stockholm så vill jag mer än gärna gå den.

Kram
:D
Sara
Mamma till Vilma född 040503 :heart: och Viggo född 060328 :heart:
VilmaochViggo
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Tack, Sarika, för vänliga och vackra ord!

:idea: Som det ser ut i dagsläget så kan det bli aktuellt med gästspel på annan ort till hösten -06 eller våren -07. Jag har din intresseanmälan och kommer att meddela dig!
Skriv svar

Återgå till "Späda barn och små (nyfödd till 1år)"