Iritea
Ögoninflammation
Ögoninflammation
Hej alla! sonen har "åkt på" ögoninflammation i kombination med en fruktansvärd förkylning med snor och hosta
. Finns det någon här som har erfarenhet av ögoninflammation på "halvåringar". Ögonen kladdar ihop när han sover och är rinniga och kladdiga. Tacksam för tips inför kommande nätter och dagar!
Iritea
Iritea
Hej
Perfekt vid ögoninflamation är att smörja in ögonfransarna med vitt vaselin innan sänggående, då klibbar inte fransarna, fungerar utmärkt på mina två, kommer själv ihåg hur obehagligt det var att vakna med fastklibbade fransar
Sen använder jag alltid kamomillte och baddar flickornas ögonfransar utifrån och in, var noga med din handhygien Jag tycker att läkningen går snabbare(inbillning
) ingen aning faktiskt.
Krya på sig det går över ganska snabbt.
//N
Perfekt vid ögoninflamation är att smörja in ögonfransarna med vitt vaselin innan sänggående, då klibbar inte fransarna, fungerar utmärkt på mina två, kommer själv ihåg hur obehagligt det var att vakna med fastklibbade fransar
Sen använder jag alltid kamomillte och baddar flickornas ögonfransar utifrån och in, var noga med din handhygien Jag tycker att läkningen går snabbare(inbillning
Krya på sig det går över ganska snabbt.
//N
Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.
Tackar och bugar
Tackar och bugar för det kloka svaret
/Iritea
-
Gäst