Är det någon mer som har svimmat vid i och uttag av hormonspiral.
Sist gjorde jag det. Jag låg ändå ner på en brits.
Nu efteråt fattar jag inte varför jag satt i en ny hormonspiral. Den ska ju också ta ut om några år.
Nej nästa gång ska min man följa med. Det är han som är emot att ha ett tredje barn.
Svimma när man tar i och ur spiral
-
Gäst
Tyckte också
Tyckte också att det var en baggis första gången. Så något har hänt mellan första och andra gången.
Åh, neeeej! Säg inte så! Jag svimmade och spydde när jag satte in spiral före första barnet. Tänkte att det säkert har att göra med att jag aldrig varit gravid. Men att det skall vara ÄNNU värre nästa ggn! NÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Kände dock inget när dom tog ut den....
Maken frågade om han kanske skall knipsa av ledarna i stället, och just nu låter det som en riktigt vettigt alternativ... Jag VILL inte att det skall göra så ont igen. Rakt ut sagt föder jag hellre barn är sätter in en spiral om det skall kännas likadant igen!
Kände dock inget när dom tog ut den....
Maken frågade om han kanske skall knipsa av ledarna i stället, och just nu låter det som en riktigt vettigt alternativ... Jag VILL inte att det skall göra så ont igen. Rakt ut sagt föder jag hellre barn är sätter in en spiral om det skall kännas likadant igen!
Mamma till lilla Skruttis som föddes 1. nov. 2005 och lill-Skruttan som föddes 7.nov. 2006