Svimma när man tar i och ur spiral

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
inger
Kontakt:

Svimma när man tar i och ur spiral

Inlägg av inger »

Är det någon mer som har svimmat vid i och uttag av hormonspiral.
Sist gjorde jag det. Jag låg ändå ner på en brits.
Nu efteråt fattar jag inte varför jag satt i en ny hormonspiral. Den ska ju också ta ut om några år.
Nej nästa gång ska min man följa med. Det är han som är emot att ha ett tredje barn.
Sussi

Inlägg av Sussi »

Nej, men nästan... Inte när jag tog ur den, men när jag satt i den. Det gjorde vansinnigt ont och jag blev alldeles yr :roll: Om min man var emot ett barn till skulle jag se det som hans uppgift att se till att det inte blev fler... :wink:
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag satte in en hormonspiral i höstas. Tyckte ärligt talat att det var en baggis, så det är nog väldigt olika! Däremot funkar den sådär - har lite "små-mens" hela tiden :x

/Pea
inger
Kontakt:

Tyckte också

Inlägg av inger »

Tyckte också att det var en baggis första gången. Så något har hänt mellan första och andra gången.
mrs tall

Inlägg av mrs tall »

Åh, neeeej! Säg inte så! Jag svimmade och spydde när jag satte in spiral före första barnet. Tänkte att det säkert har att göra med att jag aldrig varit gravid. Men att det skall vara ÄNNU värre nästa ggn! NÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kände dock inget när dom tog ut den....

Maken frågade om han kanske skall knipsa av ledarna i stället, och just nu låter det som en riktigt vettigt alternativ... Jag VILL inte att det skall göra så ont igen. Rakt ut sagt föder jag hellre barn är sätter in en spiral om det skall kännas likadant igen!
Mamma till lilla Skruttis som föddes 1. nov. 2005 och lill-Skruttan som föddes 7.nov. 2006
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"