*Varför skulle någon vilja läsa din smörja?
Som någon här redan skrivit:
"Tycker det är synd att man inte kan skillja på sak och person att du får påhopp som inte hör ihop med själva ämnet. Även om dina böcker inte har hjälpt mig och mina barn eller att jag delar ditt tänkande så ger det inte mig rätten att vara oförskämd och dum!! Håller däremot fast vid att det blir som ett hån mot andra svaga i sämhället! Du Anna är inte svag du är stark och driftigt och kanske därför eller bara därför ber om hjälp med tiggeri!"
Lägg ner och skaffa dig ett liv Tiggeri!
Vi är MÅNGA som gillar Anna Wahlgren och GÄRNA stödjer och uppmuntrar henne!
Anna Wahlgren - stå på dig och bemöt inga ruttna inlägg. Lägg dig inte på deras nivå. Var stark!*
*Det här eviga gnyendet bidrar inte till något positivt, tvärtom!
Var stark, fortsätt som den du var. Som kungen sa: Vänd blad och gå vidare...*
*Ta det piano och sköt om dig! Inte går det någon nöd på dig heller. Du har det rätt gott ekonomiskt, men jag förstår att du känslomässigt mår dåligt. Ha det gott och ta hand om dig!*
*Ser att sömnen inte är med dig då dina inlägg är skrivna under de timmar där sömnen borde vara som bäst! Tycker det är synd att man inte kan skilja på sak och person att du får påhopp som inte hör ihop med själva ämnet. Även om dina böcker inte har hjälpt mig och mina barn eller att jag delar ditt tänkande så ger det inte mig rätten att vara oförskämd och dum!! Håller däremot fast vid att det blir som ett hån mot andra svaga i sämhället! Du Anna är inte svag du är stark och driftig och kanske därför eller bara därför ber om hjälp med tiggeri!
Att kvällstidningrna gottar sig i ditt tiggeri och säljer lösnummer på din bekostnad kanske skulle ge dig ett tionde i bidrag då du "hjälpt"till med försäljningssiffrorna;)
Än en gång lycka till!*