Artikkel - hjärnstimuli til barn

Frågor besvaras av tre svenska föräldrar, som har eller har haft sina barn på IAHPs neurologiska utvecklingsprogram. Av förklarliga skäl kan de inte besvara frågor kring enskilda barn de inte ens mött.
Skriv svar
Hege
Inlägg: 1590
Blev medlem: mån 31 jan 2005, 15:39

Artikkel - hjärnstimuli til barn

Inlägg av Hege »

I bland känns det bra att hitta något av det Doman säger hos någon annan - här hos Hugo Lagercrantz.

Läs och bedöma själva.

Kram, Hege

http://www.svd.se/dynamiskt/idag/did_15390281.asp
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

:D Ja :!: :!:

Jag har också lagt in den, på Diskussionsforum ("Världen måste få vara liten innan den kan bli stor").

:heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Frågor om IAHP och program för hjärnskadade barn "