Beställning av filmar hos Hege

Frågor besvaras av tre svenska föräldrar, som har eller har haft sina barn på IAHPs neurologiska utvecklingsprogram. Av förklarliga skäl kan de inte besvara frågor kring enskilda barn de inte ens mött.
Hege

Beställning av filmar hos Hege

Inlägg av Hege »

Nu har jag lämnat in filmer för överspelning till DVD. Det kostade 300 för två filmer.
Sen brännar jag kopior till de som vill ha. Eller maken gör...
Och sen skickar jag på posten.

Skiva, vadderad kuvert, frimärken, jag tänker att ca. 50 kronor pr film, inkl. frakt kunde bli bra. Eller?

Nu behöver jag PM från de som vill ha, med tydlig VILKA filmer man önskar, samt VAR filmerna ska skickas. Sen PMar jag kontonummer för inbetalning.

Forelöpig finns mattefilmen och Bits-filmen. Readfilmen är beställd från USA, ankommer nångång efter påsk, måste sen inlämnas för överspelning, brännas... och sen kan jag skicka den också.

Kram, Hege
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Yepp, PM :wink:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
J och Å

Inlägg av J och Å »

Å gulle dig, va bra!

PM kommer på stört.
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
ms Sophie

Inlägg av ms Sophie »

PM skickat!
Och ett stort tack på förhand :D

Kram
Sophie
Minikexet

Inlägg av Minikexet »

:D

Tack!

PM på väg
Solglimt

Inlägg av Solglimt »

Vad är det för filmer? Inte alls insatt i detta...
Lycklig mamma till tvillingar födda i april -06
Hege

Inlägg av Hege »

Hej Solglimt

Det er filmer om hur man kan lära sina barn (bebisar, faktisk) bland annat matte och att läsa. Filmerna är gjort av Glenn Doman.

Nu gick det inte så lätt att bränna dessa filmer som jag trodde, så jag kommer skicka ut filmerna på lån til intresserade, så kan de själv bränna om de vill.

Nu finns det redan en lång lista som ska skickas ut till, man bränner, och skickar vidare till nästa på listan. Ungefär så.

Jag hede med filmerna till Gastsjön, så de flesta av de som vill ha har redan sett dem där, eller sett lite av dom.

Hege
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Hav tålamod kära vänner som väntar på filmerna. De är hos oss nu och ska följa med Pappan upp till Stockholm så ska han försöka bränna av dem och bums skicka varsina exemplar till alla på listan.

Det blev lite försenat eftersom Emil bröt benet men snart, snart så ska ni ha era filmer hemma och då är det bara att förkovra sig.

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Jannika

Inlägg av Jannika »

Hej SusanD! Och tack!

Jag vet inte om jag hänger med riktigt, får vi två varsina ex eller ska jag skicka vidare de två CD-skivorna som kom idag till näste man på lista (som jag inte har...)?

Jag måste ha missat nån korrespondens!?! Jag är dessutom till vardags rätt förvirrad så det hjälper ju inte precis, haha! :lol:

Vem ska ha pengar? Hur mycket? Adress?

Kram Jannika
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Så här ligger det till: Filmerna är nu kopierade och på väg till alla som var med på listan jag fick av Hege.

Kostnaden för filmerna har Hege koll på och det är hon som ska ha slantarna så hon kan beställa mer material som vi andra girigt får ta del av. :)

De filmerna som kommer på posten till Jannika är dina och ingen annans, du ska alltså INTE skicka dem till någon annan.

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Jannika

Inlägg av Jannika »

Puss och TACK! :heart:

Och en låååååång kryapåsig-kram till Emil.

Jannika

ps. Hege, hur mycket? ds
J och Å

Inlägg av J och Å »

Oj, jag har missat detta totalt.

Lyckan var stor hos Karl då han hämtade in posten idag. "mamma jag har fått paket", mmmmm det var till mamma.

Så jag hade tänkt skriva samma inlägg som du Jannika. Men alltså det är redan kopierat och klart. Vilken guldgruva, underbara människor.

Väntar bara nu då på vad det kostar. Tusen tack. Vad kul det ska bli!

kram på er alla
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Hege

Inlägg av Hege »

PM är skickat till alla som beställt (och förhoppningsvis fått) filmerna.

Kram, Hege
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Tack Susan D :!:
Tack Father A :!:
Tack Hege :!:

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

=D> =D> =D> =D> =D>
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

TorsMamma skrev:Tack Susan D :!:
Tack Father A :!:
Tack Hege :!:

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

=D> =D> =D> =D> =D>

Skriver detta igen då jag för en liten tid sen också fick min läsa film.

Puss och Kram på er underbara människor!
Tor 2006

Skriv svar

Återgå till "Frågor om IAHP och program för hjärnskadade barn "