Gamleby ja... jag är uppväxt där, precis på andra sidan berget från valstadskolan. Är fortfarande och hälsar på mina föräldrar minst en gång i veckan mest för att de har en underbar trädgård och ett underbart läge längst upp i backen... 8)
Sörping är ju inte så långt bort, dit åker man ju för att stå i kö... antingen för att köpa glass eller för att komma förbi alla rödljus... Om vi skulle träffas nån gång så är ju Söderköping ganska bra tror jag. Man fastnar ju där ändå

Fast, nu kom jag på en grej.... min man hade nån tjej där innan han träffade mig... hmmmmmmm..... (fast å andra sidan är det ganska länge sedan... han var väl 16 eller nåt...

)
Apropå Nybro och linköping... hur är din dialekt då? Rolig blandning (jag vet, jag ska inte säga nåt...

) Linköping är ju annars ett ganska självklart mål för en Västervikare. Ikea... åsså har jag ju en kompis där.
Men Jönköping, däremot, det är väl typ... jättelångt bort... Fast vi åkte faktiskt dit, några kompisar och jag för några år sedan, bara för att bada i badhuset. Eller, ja, vi var på väg hem från Skara sommarland. Kan säga att badhuset var bättre, inte lika långa köer...

Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.