6-8vaken
8-10sova
10-11vaken
11-13.30 sova
13.30-15.30 vaken
15.30-17.30sova
17.30-19.30 vaken
Det kan diffa på en halvtimme här och där men i slutändan så somnar hon nästan alltid 19.30-20.00(eller rättare sagt ska somna).Efter jag lagt ner henne vaknar hon till efter 10min en kvart och gråter.Jag vagnar,men så fort jag slutat så gråter hon igen.Det är problem att få i henne mat på sista passet för hon är så trött och så fort hon äter så somnar hon.Kan det var så att hon är för hungrig fortj´farande och när jag lägger ner henne och hon vaknar till vill hon ha mer mat?Eler är hon inte tillräckligt trött??
Igår natt när vi kört samma procedur och klockan var närmare halvelva så brast mitt tålamod och jag tog upp henne
Hon slukade 150ml rätt upp och ner och när jag la ner henne igen så sov hon fortfarande inte och jag tänkte att hur ska detta nu gå.Hon låg vaken ca 20 minuter och sen så hörde jag att hon sov(jag låg i sängen bredvid)
Klockan var då nästan elva och jag somnade jag med och vaknade inte förrär 05.15
Är det någon som har några tankar och ideer hur jag ska göra.Ska jag låta henne ta paus på kvällen en 20 minuter och se om hon piggnar på sig för att äta mer eller sover hon för mycket dagtid??Är allt förstört nu?
ulrika