Ja, tjejen sover för övrigt utmärkt men hon vaknar upp kl 7.00. Tidigare väckte jag henne kl 7.30 då det är gomorgon. (Detta har hållit på i ca två veckor)
Hon är nöjd hela tiden - hon brukar ofta svänga sig på rygg o hon ligger o leker med sina tår o hittar på annat skoj. Jag brukar ramsa direkt jag hör att hon vaknat o sen får hon vara. Då kl är 7.30 går jag in o gör morgon!
Jag får inte till ett omsomnande och jag skulle vila att hon sov till 7.30. Ja e också lite orolig över att hon kommer att börja vakna tidigare o tidigare. Hon är en kvällstrött människa - men jag kan inte lägga henne tidigare än 19.30. (Ren 16-tiden skulle hon kuna ta natt...)
Så hur göra? Ska ja fortsätta ramsa direkt ja hör att hon vaknat? Borde jag försöka få ett omsomnande??
Tacksam för svar!
För övrigt har vi svalt i rummet åt henne o det är mörkt!
vaknar konstant en halv timme för tidigt på morgo
-
Gäst
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Hej O Hå 
Tjejen vaknar fortfarande upp för tidigt på morgonen. Hon vaknar runt 6 (morgon 7.30) men somnar ofta om små snuttar. Jag går in och gör morgon prick 7.30. Ibland sover hon då jag väcker henne och ibland är hon vaken.
Borde jag ramsa direkt jag hör att hon vaknat?
Nu har jag inte gjort någonting. Hon gråter inte utan hon är nöjd och belåten.
Tacksam för svar!
KRAM
Tjejen vaknar fortfarande upp för tidigt på morgonen. Hon vaknar runt 6 (morgon 7.30) men somnar ofta om små snuttar. Jag går in och gör morgon prick 7.30. Ibland sover hon då jag väcker henne och ibland är hon vaken.
Borde jag ramsa direkt jag hör att hon vaknat?
Nu har jag inte gjort någonting. Hon gråter inte utan hon är nöjd och belåten.
Tacksam för svar!
KRAM
-
Gäst