För att göra en lång historia kort, Arvid slutade med blöja i april förra året. Funkade inte. Jag tog bort den för tidigt.
Nu, 1 Maj, tog vi bort den. Sakligt och bra sa vi bara att nu har vi kalsonger. Gick ju fint
Men det där bajset. Vad är grejen? I början höll han sig hela tiden. Spänner hela kroppen emellanåt. Då fick han ont i magen. Säger emellanåt att han vill bajsa, varpå han går på toa (hjälper honom att ta av sig om han ber om det, annars fixar han det själv). Men nu har han börjat mer och mer att bajsa i kalsongerna. Säger det själv också. Att han skall bajsa i kalsongerna. Sista veckan har han bajsat 2-3 gånger om dan i kalsongerna. Ibland säger han att nu har han bajsat i kalsongen. Men att han skall bajsa lite till innan vi skall byta
Han har alltid varit en person som inte gör någonting om han inte kan det helt så att säga. Han började inte gå ett steg hit eller dit, han gick som han aldrig gjort annat. Han vägrade cykla tills han kunde perfekt, allt är sådär. Antingen eller. Skall jag se det som så här också, att det är en del av hans personlighet och att det kommer när det kommer? ( Jag menar, inga skolbarn bajsar ju i kalsongerna
Anna