Hej igen!
Jag ska ALDRIG säga att det går bra igen! Varje gång jag gör det får vi ju bakslag!!!
Sen mitt senaste inlägg har ALLA läggningar de senaste dagarna varit väldigt långa... Tova sitter i sängen, pratar med sig själv, busar i upp till 50 -60 minuter... Det känns lite svårt att veta hur man ska hantera. Allting blir ju förskjutet om hon ska få tillräckligt med sömn...? Någon som har något tips? Vi solfjädrar, ramsar och sätter på musik och eftersom hon inte är missnöjd går jag inte heller in. Hon har också vaknat 06 varje morgon och pratat på. Hon somnar om efter ett tag (vet inte riktigt hur länge dock, jag brukar själv somna...) och sover till ca 07.
Kan det vara schemat? För mycket sömn? (Men, nu verkar hon trött igen...)
Våra sovtider:
19-07
9.30-10.15
13.30-15.00
Tacksam för respons! (igen!)