Herregud vad det händer grejor. Har varit på landet, kattvakt

Läste någonstans att tråden är klistrad

Vad betyder det? En tanke som jag har är att dom som har "anmält" intresse av bokprojektet kanske skulle ses. Det kan ju vara skit svårt, vet ju inte om alla bor i samma stad

Men att hjärnstorma ihop kan väl aldrig vara fel.
Jag måste bara få känna mig lite stolt som vågade tänka högt här på forumet och komma med idén

Tänk vilka möjligheter vi har. Pratade med sambon om bokidén. Han tyckte att vi inte skulle begränsa oss till en bok, varför inte ett radioinslag
Vad är nästa steg, vart vill vi komma och hur kommer vi dit?
En sak som jag skulle vilja få ut av det hela är ju att träffas och dela med sig av sina erfarenheter. Det får man ju via forumet också men för mig känns det mer på riktigt och levande om man ses och gör upp riktlinjer.
Vad tycker ni?
Åh, det är läskigt, kul, spännande och helt fantastiskt. Det är så mycket man gillar med Anna Wahlgren att jag blir alldeles gnasig i huvudet. Typ som när man är kär i någon och ska berätta det och man säger; Jo, men jag gillar dig

Mamma till Alfred - April 07. Kur september 07.
Och nu även mamma till Majken född den 8 oktober 08. Vecka 40 plus 3 SM från start
Det blir bara roligare och roligare