Jag har ingen fråga, men vill dela med mig lite av Antons övningar härhemma
Nu är det pratet som jag tror är på g. Och då backar han bandet lite vad gäller krypningen. Jag ser honom krypa flera gånger om dagen numera, både ute och inne. Han kryper i buskarna på lekplatsen, han kryper runt mellan våra rum härhemma. Vet inte hur långa sträckor, men säkert 15-20 minuter per dag ägnar han alldeles självsvådligt åt krypningen. Tycker det är rätt tålmodigt av en som egentligen kan springa fram!
Jag är väldig glad och nöjd att jag vet krypningens betydelse, och med nöje kan se min stora 1,5-åring krypa som en bebis igen! Och veta att nu kopplar sig nog lite fler nervbanor rätt i hjärnan på honom, och kanske hjälper det honom i framtiden.
Hur som helst, så har han så kul när han kastar sig på alla fyra igen och kryper!
Så kram Hege, och tack för att du delat med dig!