Klättrar ur spjälsängen - hjälp!!!

Skriv svar
mf

Klättrar ur spjälsängen - hjälp!!!

Inlägg av mf »

Hej! Jag är mamma till en stensäker sovare på 2 år 3mån som är kurad sedan länge och snusar gott sedan dess. Nu har han upptäckt hur roligt det är att klättra ur spjälsängen efter nattramsan. Jag har försökt vara cool och bara lyfta i honom utan att anta "utmaningen", men han gör det igen igen och igen... Jag är ensamstående till två och känner nu paniken rusa till - hur bemöta detta??? Hjälp!!!
Malin, mamma till älsklingarna Anton :heart: 040927 och Sofie :heart: 061026! Stort AW-fan!
Mindy

Inlägg av Mindy »

:D
Vår son 2,2 år har nyligen varit Klas Klättermus. :wink: Här skrev jag ett svar i samma ärende. Kanske du kan få tips där?`

http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=9967
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
mf

Inlägg av mf »

Ååå vad jag blir lycklig för ett sådant snabbt svar!!! Och vilken kanontråd. Jag som fått för mig att det var något fel jag gjort som framkallat denna klättring... Det finns alltså fler!!! Här ska varas polis. Undrar dock om jag ska ramsa efter varje gång eller vara tyst?
Malin, mamma till älsklingarna Anton :heart: 040927 och Sofie :heart: 061026! Stort AW-fan!
Mindy

Inlägg av Mindy »

:D \:D/ :heart:

:idea: Ramsa :!:
A la goddag yxskaft eller med lite extra bett :evil: :wink: Du känner....
När benet höjdes över spjälan och glimten i ögat dök upp (efter minikuren) så räckte det med att jag harklade mig lite och gick med ramsan. :wink: :lol:
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"